6 Temmuz 2015

huawei p8 root yapma & p8 Bootloader kilidi kaldırma + cwm

huawei p8 bootloader kilidi kaldrıma 
huawei p8 root yapma 
huawei p8 cwm yükleme
merhaba arkadaşlar sırasıyla işlemleri yapmaya başlayalım öncelikle telefon üzerinde çeşitli özelliklere ulaşmamız için telefonda bulunan bootlaoder kilidin açılması gerekiyor bunu nasıl yapacağız huawei sitesine mail gönderek kilidi açacağız mobile@huawei.com  bu adrese gidiyoruz açılam mail sayfasına 
hello,
I'd like to reguest a bootloader unlock code for my huaewi device

Information:
product: HUAWEİ GRA -L09 
SN:       (sn ögrenmek için ayarlar tellefon hakkında     
IMEI: buraya imei numaranızı yazın
product ıd: (ürün numarasını ögrenmek için *#*#1357946#*#* )
Thank you !

mail gönder diyoruz ve huawei size bir mail gönderecek bu mail geçte gelebilir bu mailde kod olacak bu kod ile bootloader kilini açacağız kodu bir yere not alın  adb fastboot Burdan indir  reklamarı geç dedikten sonra link gözükecektir.İndirip rar,dan çıkartın telefonda usb hata ayıklama modunu aktif edin ayarlar telefon hakkında,derleme numarasına geliştirici seçeneği çıkana kadar tuşlayıp geliştirici seçeneğine girerek usn hata ayıklama kutucuğunu işaretleyerek tamam diyorsunuz


Şimdi sırada usb driverları kurmaya Burdan indirin pc ye kurun telefonu kapatıyoruz ses açma+ses kısma+güç tuşlarına beraber basılı tutuyoruz bir metin göreceksiniz fastboot  tellefonu usb kablosu ile pc ye bağlayın indirdiğiniz rar,dan çıkardığınız adb fastboot klasorünü açın açılan sayfanın  boş alanına sift tuşuna basılı tutuyoruz mouse ile sag tıkla komut penceresini burda aç diyoruz cmd komut sayfası(siyah ekran) açılacak buraya  fastboot oem unlock (huawei size göndermiş olduğu kodu yazıyoruz ve enter,e basıyoruz huawei unlock bootloader açılmış oldu

huawei p8 lite root işlemini towelroot apk ile yapabilirsiniz Burdan indir reklamları geç dedikten sonra link gözükecektir.Uygulamayı telefona kurup çalıştırın 
huawei p8 (max_lite modellerinde çalışmaz) adb klasörünün içine atıyoruz Burdan indir telefonu kapatıp ses kısma+ses açma+güç tuşlarına berebaer basılı tutuyzip

 fastboot mod,da tellefonu açıyoruz adb klasörü açıp sayfanın boş bir yerine sift tuşuna basılı tutarken mouse ile komut penceresini burada aç diyoruz ve telefonu pc ye bağlamadan şu komutu yazıyoruz adb push UPDATE-SuperSU-v2.46.zip /su.zip    hiç bir tuşa basmadan telefonu pc ye bağlıyoruz.Komut pencerine
  /sbin/recovery --update_package=/su.zip

 yazarak enter diyoruz telefon yeniden başlar ve telefonunuz root,lanmıştır bu yöntem p8 modellerinin hepsinde geçerlidir
huawei p8 max root  bu model için ve p8 bir çok modelini destekliyor root genius  BURDAN İNDİR

huawei p8 cwm yükleme cwm dosyasını Burdan indir indirdiğiniz cwm yi adb klasörünün içine atın telefonunuz usb ile bağlı iken komut penceresi açıkken fastboot flash recovery cwm-p8-nogui.img  yazıyoruz ve entere basarak cwm yüklenmiş olacak







18 yorum:

  1. selam,

    ben mail attım unlock kodu için fakat bana bazı şartlar sundu unlock kodu almak için.If you want to unlock your phone, you should meet these conditions as follow:
    1、Please register your own Huawei ID on your phone other than any other third party.
    2、Log in your Huawei ID for continuously 14 days on your phone which you need to unlock.
    3、Each Huawei ID should not apply for the unlock code more than twice within six months.

    YanıtlaSil
  2. MERHABA.o MAİL ,cihazınızla ilgili uyarılar.biz cihazı güvenli kulanmanızı tavsiye ediyoruz gibisinden.asıl meseleye geleyim.sistem artık farklı çalışıyor. huawei telefonlarında mail yolu ile bootoader unlock kod gönderilmiyor.siz huawei in resmi sitesine üye olun .(http://emui.huawei.com/en/)ondan sonra mailinize gelen link ile activasyonu gerçekleştirin.giriş yapın.bu verdiğim like girin DOWNLOAD a basın .yalnız önemli ayrıntı var ona dikkat edin.sayfanızı giriş yaptıktan sonra sağ üst dil seçeneğinden çince ye çevirin.ingilizce devam ederseniz her telefon modeli mevcut değil.çincede sıkıntı tabi.download- sağ üstteki kilit e tıklayın -sonra sayfada küçük pencerede ki üstteki seçeniği tıklayın-sonra risklerinizi kabul edeceğiniz sayfa gelecek ,sol altta kutucuğu işaretleyin,ve aynı sayfadaki ortdaki yere tıklayın .gerekli sayfamız geldi.en üst seçeneği seçin ve ikinci yere tıklayın.sonra alt seçeneğe geçin.burda cihazınızı bulun ve seçin.bi alt kısma E MEİ VE S/N serial no nuzu yazın .en altta gösterilen harfleri yazın ve en alt yere tıklayın kısa süre sonra sarı kutucukta bootoader kodunuz belirecek.bir yere not edin.6 ay içinde aynı kulanıcı 2 kez kod alabilir.farklı kişi olarak giriş yaparsanız.tekrar kod verir.NOT:SİTE BU AŞAMALARDA ÇOK YAVAŞ İLERLİYOR,SABIRLA BEKLEYİN .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstteki bootoader şifresi nasıl alınır çözümünü ADSIZ DİYE GİRMİŞİM kusura bakmayın düzeleteyim.
      canmuhabbet41 dir kullanıcı adın .

      Sil
    2. Ben de mailime cevap bekleyip duruyordum hala, Allah razi olsun , dedigin gibi yaptim, facebook ile kolay giris yaptim ve kodu hemen aldim. Sira geldi telefonu boot etmeye

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Bunların aynısı huawei ascend p7 modelinde de yapılışlarını anlatırmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yöntem bir çok huawei modeller için geçerli

      Sil
  4. Hocam oncelikle kolay gelsin.kac gundur tum sayfalarda arastitip duruyorum ama hic bi sonuca varamadim oncelikle bende huawei g610 u 30 modeli bi cihaz kullaniyorum ben bu cihaza cwm yukledim ve custom rom kurdum ama hic bitinden memnun kalmadim ve stock roma donmeye calisiyorum ne yaptiysam olmuyor orjinal romu indirip sd karta dload klosoru olarak atiyorum ve telegon.cwm modunda acildigi icin orjinal romu yukleyemiyorum bana yardimci olursaniz gercekten cok sevinirim duaciniz olurum mail adresim pekcanmami@gmail.com saygilarimla

    YanıtlaSil
  5. Hocam hayirli gunler benim huawei g610 u 30 cwm moduyla custom rom yukledim bin pismanim ne yaptiysamda orjinala donemiyorum orjinal rom indirdim sd carta dload olarak atip once yukledgim romu silip format yapip silsemde cwm modunda badladigi icin otjinal romu dowland modunda kuramiyorum ne olur bana yardim edin kafayi yiycem saygilarimla yardim lutfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ses kısma+güç+güç tuşuna basılı tutun titreşimden sonra güç tuşunu bırakın diğer tuşlara basılı tutmaya devam edin android logosu gelince tüm tuşları bırakın bu şekilde denermisiniz

      Sil
  6. Yok hocam sizin tarif ettiginiz sekildede defalarca denedim deniyorum dowland modu cikmiyor her seferinde cwm modu olarak baslatiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulursam bir bakım orjinal rwcovery yükleme yada bir arkadasda var aynı model onda deneyim

      Sil
  7. Hocam huawei nin resmi sitesinde üye olabilieceğimiz sayfanın linkini atabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  8. slm emaılden yardım edermısın
    airwolf9999@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Peki bootloader olmadan imei atabilir miyiz

    YanıtlaSil
  10. Hocam anlatim icin sagolun fakat bootloader kilidini kaldirmak icin siteye uye olduktan sonra yaptiginiz gibi yapamadim.(Telefon Huawei Mate 8) Mumkunse bir resimli anlatim yapabilir misiniz. Cok ihtiyacim var. Tesekkurler.

    YanıtlaSil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .