1 Kasım 2015

Lg g4 root yapma + bootloader kilidi açma/twrp recover yükleme

Lg g4 root yapma

Lg g4 bootloader kilidi açma

Lg g4 bootloader unlock

Lg G4 modeli için root işlemine geçmeden önce LG g4 bootloader kilidi kaldırmak gerekiyor.Bunu nasıl yapacaksınız LG DEVELOPER bu adresten kayıt yaptırıyorsunuz.Size mail gelecek onayladıktan sonra https://developer.lge.com/secure/Login.dev bu adresten de telefon id ögrenin ve IMEI nizi ayarlar telefon hakkında durum LG G4 850tr modeli desteklemiyor.

LG G4 815TR OLAN ARKADALAR ROOT YAPMAK İÇİN BURAYA BAKIN

Şimdi lg g4 usb driver ları indirip pc ye kurun telefonu bilgisayara bağlamadan önce usb hata ayıklama Modunu aktif edin ayarlar,telefon hakkında,derleme numarasına geliştirici seçeneği çıkana kadar tuşluyoruz geliştirici seçeneği çıkınca buradan usb hata ayıklama kutucuğunu işaretliyoruz.



Telefonu usb kablosu ile pc ye bağlıyoruz. adb setup 1.4.2 indirip çalıştırın BURDAN İNDİR daha sonra minimal_adb fastboot.exe indirip kurun(indirme işlemi sırasında antiyi kapatın özellikle norton varsa hemen siler)  BURDAN İNDİR minimal adb kurulum yaparken kurulum yerini iyi seçin çünkü cwm veya twrp recovery yükleme ve unlock.bin kodunu  bu klasörün içine  atacaksınız. minimal adb kurulumu bitince isterseniz hemen çalıştırabilirsiniz.

Çalıştırdığınızda cmd ekranı açılacaktır. Cmd ekranına adb reboot bootloader telefon tekrardan başlıyayacaktır.Cmd akranına şu komutu yazacaksınız fastboot oem device-id enter tuşuna basınca cihaz bilgisi verecektir id bilgisi verilen bu numara 2 satır halinde verecek siz bu komutları tek satır halinde birleştirin.

Lg sitesine gideceğiz id sayfasına  girin 2 linkte verdiğim adrese  id cihaz bilgisini IMEI yazacaksınız son olarak  cmd ekranına fastboot reboot  yazıyor ve enter diyerek cmd ekranını kapatın lg geliştirici sitesinde confirm tıklayın kayıt olduğunuz mail adresine unlock.bin  dosyasının gelmesini bekleyin.

Unlock.bin dosyası geldiyseniz bunu minimal adb kurulumu yapmıştık kurulum yaparken yerini iyi seçin demiştim bu klasörün içine unclock.bin i kopyalıyoruz.

Aynı klasörün içinde boş bir yere sift tuşuna basılı tutarken mouse ile sağ tıklayıp komut pencerisini burda aç seçeneğini seçiyoruz.Tekrardan cdm ekranı açılacak buraya adb reboot bootloader enter diyerek telefon yeniden başlayacaktır.

 CMD ekranına bu kez fastboot flash unclock.bin enter dedikten sonra  kilit açılmış olacak ve telefon garanti dışı kalır bilginiz olsun telefonu yeniden başlatmak için cmd ekranına fastboot reboot  yazın

Lg G4 root yapma tüm modeller  root yapma işlemini bir uygulama ile yapacağız uygulamanın adı kingroot apk uygulamayı açıyorsunuz root yazan yeri tuşluyoruz kısa bir süre sonra telefon root,lanmış olacaktır.
kingroot apk indir reklamları geç dedikten sonra link gözükecektir BURADAN İNDİR

Lg G4 twrp recovey yükleme indirdiğiniz twrp dosyasını p1.img adb klasörünün içine atıyoruz.Telefonu usb kablosu ile pc ye bağlıyoruz adb klasörünün içinde komut penceresini burada aç diyerek yukarıda nasıl yapıldığı anlatılmıştır.

Cmd ekranı açılacak adb reboot bootloader yazıyoruz daha sonra fastboot boot p1.img yazıyor ve enter tuşuna basıyoruz twrp yüklenmiş olacak telefon yeniden başlıyacaktır.

LG G4 MARSHMALLOW ROOT YAPMA 

Güncelleme ile lg g4 h815 20A Modeli için root yapmayı anlatacağım kernel root ile root yapma işlemini anlatıyorum basit bir yol root kernel'i telefon hafızasına atın telefounu recovery mod olarak açın ınstall diyerek root dosyanın üzerine gelip twrp recovery de soldan sapa sürükleyin ok işaretini kısa sürede LG G4 Marshmallow root işlemi bitmiş olacak telefonu yeniden başlatın reboot system now tabi bu işlemi yapabilmeniz için bootloader kilidi kaldırmak gerekiyor yukarıda anlatım mevcut.
                                                          auto root kernel
                                                       BURADAN İNDİR

BU YAPILAN İŞLEMLER ESNASINDA TELEFONUNUZA GELECEBİLECEK HASARDAN SORUMLU OLMADIĞIMIZI BİLDİRİRİZ

76 yorum:

  1. id numarasını nasıl birleştiricez ve nerede oluyor

    YanıtlaSil
  2. cmd ekranına fastboot oem device-id yazdığınızda size cihaz bilgisi verecektir burada id kodu 2 satır alt alta gelir bunu kopyalayın notepad++ da yapabilirsiniz
    örnek
    (bootloader) Aygıt Kimliği
    (bootloader) CD58B679A38D6B613ED518F37A05E013
    (bootloader) F93190BD558261DBBC5584E8EF8789B1
    bu şekilde gelecek yada masa sütüne sağ tıklayın metin belgesi açın
    CD58B679A38D6B613ED518F37A05E013F93190BD558261DBBC5584E8EF8789B1 bu şekilde birleştirebilirsin

    YanıtlaSil
  3. cmd ekranına fastboot oem device-id yazdığınızda size cihaz bilgisi verecektir burada id kodu 2 satır alt alta gelir bunu kopyalayın notepad++ da yapabilirsiniz
    örnek
    (bootloader) Aygıt Kimliği
    (bootloader) CD58B679A38D6B613ED518F37A05E013
    (bootloader) F93190BD558261DBBC5584E8EF8789B1
    bu şekilde gelecek yada masa sütüne sağ tıklayın metin belgesi açın
    CD58B679A38D6B613ED518F37A05E013F93190BD558261DBBC5584E8EF8789B1 bu şekilde birleştirebilirsin

    YanıtlaSil
  4. bootloader kilidini açtım ama şimdi root için tekrar Cmd ekranına adb reboot bootloader yazdığımda device not found hatası alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar dene sürücüler telefonu algılayamaz yada usb kablosu sıkıntı yaratabiliyor

      Sil
    2. tekrar dene sürücüler telefonu algılayamaz yada usb kablosu sıkıntı yaratabiliyor

      Sil
    3. Nasıl açtın ben bir türlü beceremedim!

      Sil
  5. LG devoloper sitesine cihaz id ve imei yazdığımda hata veriyor desteklmediği yazıyor bunu nasıl aşabilirim yardım eder misin*?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum bu yöntem tüm avrupa modeller için geçerli lakin türkiye modeli için sıkıntı yaratıyor böyle sorun yaşatıyor.lg firması bu tutumunu anlamış değilim nerdeyse tüm lg g4 lere kilit izni veriyor 850tr modeli için sıkıntı yaratıyor..

      Sil
    2. http://androidiletisim.blogspot.com.tr/2015/11/lg-g4-850tr-root-yapma.html BURAYA BAKIN

      Sil
  6. lg e mail attım 5 gün sonra sitedeki sorunu düzeltiler bootloader kilidi ni gönderdiler cmd den yükledim açıldı kilid ondan sonrası zaten kolay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LG ve özellikle huawei siteleri bazen sıkıntı yaratıyor yaptığınızda sevindim

      Sil
    2. IBRAHIM KILIC merhaba, bana da yardımcı olurmusun? unlock.bin dosyası alamıyorum sitede sıkıntı var galiba yine. LG ye gönderdiğin mail taslağını bana atar mısın benim imei ve ID ile birlikte onlara göndereyim.yardımlarını bekliyorum

      Sil
    3. IBRAHIM KILIC yolladığın mail taslağını paylaşırmısın bende aynı sorunla karşılaştım mail atsam düzeltirlermi acaba. yardımlarını bekliyorum

      Sil
  7. gmail adresini gönder bana ordan hallederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada göndere bilirmisin kardeş ugurbas1071@gmail.com
      taslagı

      Sil
  8. IBRAHIM KILIC mümkünse bir örneğini bende alabilirmiyim?

    gmail: yilmazorduu@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. ben fastboot oem-id yazdıgımda waiting for device yazıyor id falan gelmiyor nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. usb driver kurulumu ayriyeten usb hata ayıklama kutucuğunu aktif ettinizmi

      Sil
    2. aynı sorun bende de var waitingfor device de kalıyor

      Sil
  10. Arkadaşlar nasıl bootloader i tekrar kitletebiliriz? Kdz attım olmadı telefon acilirken orda yazi yaziyor unlocked diye

    YanıtlaSil
  11. bildiğim kadarıyla daha tekrar kilitlemenin nasıl yapılacağı belli değil

    YanıtlaSil
  12. Lg g4 tr modellerinde root olayinin sıkintili olmasi .tamamen radio ile alakali olabilir.cunku root olduktan sonra telefonun radio uygulamasi aktif edilebiliyor diye okumustum bir forumda.lg de radio uygulamasinin aktif edilmemesi icin boyle bir tutum icinde olabilir.benim dusuncem bu yonde

    YanıtlaSil
  13. selam boot unlock yaptıım
    ama custom rom yuklerken bir daha adb ile baglanamıyorum ne yapmalıyım

    C:\Program Files (x86)\Minimal ADB and Fastboot>adb reboot bootloader
    * daemon not running. starting it now on port 5037 *
    * daemon started successfully *
    error: device not found

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom rom yükleme işlemini telefon hafızasına atarak yapacaksınız stock rom mu demek istediniz.

      Sil
  14. selam afedersiniz cihazı ayaga kaldırmaya calısırken mesajınızı takip edemedim
    su an cihaz dowload moda giriyor ama bi yrden sonra iptal ediyor stok rom da yukleyemiyorum twrp de acılmıyor sadece logo ekranında duruyor ses kısma ve pover tus kombinasyonunda cihazı klasik olarak resetliyor twrp ye girmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefona root yaptıysanız google play den twrp recovery yükleyin derim daha sağlam bir recovery indirip kurabilirsiniz yada recovery moda girme imkanınız olur

      Sil
  15. telefon su an acılmıyor ki sadece lg logoda duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. format atmayı denedinizmi ses kısma+güç ekran açılınca tuşları bırakın tekrardan aynı işlemi yapın ses kısma+güç

      Sil
  16. evet bunu denedim ama klasit format ve restart atıyor twrpye girmeyip lg logo ekranında kalıyor

    YanıtlaSil
  17. evet denedim sonucunda ama telefon twrp menuye girmeyip lg logosunda bekliyor

    YanıtlaSil
  18. lg g4 h815 int modeli için tot file ve dll bulmama yardımcı olabilirmisiniz cunku normal kdz ile flaslıyamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bc.vc/MOAeq2 bu da mega dll http://bc.vc/JzC7qx

      Sil
  19. http://bc.vc/MOAeq2 bu adreste kdz dosyaları mevcut
    bana gerekli olan "LG H815 TOT firmware-BIN_LGH815TAT-00-V10a-OPT1-YT-APR-28-2015+0.zip" ve dll dosyası bir yerde var ama ücretli sanıyorum indiremiyorum
    mega dll ve tot flash tool elimde mevcut

    bu arada ilginiz için çok tesekkurederim

    YanıtlaSil
  20. Kardesim acil yardima ihtiyacim var ben gelistirici sitesine kayit oldum imei bide id numarasini yazinca desreklenmeyen cihaz felan seyler uaziyor v10d olan surum baska nasil kaldirabilirim bilgi verirsen cok makbule gecer. Simdiden tesekuer

    YanıtlaSil
  21. Benim cihaz developer sitesinde id ve imei yazdiktan sonra su batayi veriyor:
    Does the Singapore model of the H815 get updates as fast as the ... discussions in /r/lgg4 ... I thought lgs website had an official bootloader unlock for all H815 variants? Bu konuda ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. Cihazım Lg 815tr. Marsmallow 20c ota üzerinden güncelledim. Root yapmam mümkünmü. Mümkünse yöntem nedir? Değilse ne zaman bir sonuç alırım. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  25. S.a kardesim cihazim lg g4 h815 ama imei farkli yurtdiai dan g3lme tel root atamiyorum 6.0 surum yarrim edin Allah rizasi icin kiracam teli yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://androidiletisim.blogspot.com.tr/2015/11/lg-g4-850tr-root-yapma.html Burayı denedinizi

      Sil
  26. S.a. suan lg g4 h815 kullanicisiyim yurt disindan alinma. Cihazim. Birturlu root edemedim avrupa varyantli. Oldugu icin bootloader kilidini acmam lazim. Adbyle denedim unloc dosyasini aldim siteden. Ama yanlis bootloader kilidi diyor. Acmaya calisirken tr olmadigi icin root enjekte de olmuyor. Suan 6.0 kullaniyorum acil yardim bekliyorum lutfen nasil root edicem cihazimi

    YanıtlaSil
  27. Arkadaslar bende bootloader kilidini açıp root yaptim ancak simdi yeni guncellemeleri kurmuyor telefon rootu kaldirdim ama bootloaderi kapatamadim guncellebme yuklenmiyor lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
  28. Arkadaslar bende bootloader kilidini açıp telefonu root yaptim ancak guncelleme geldiğinde kurulmadi bende rootu kaldirip tekrar denedim format falan da attim ama olmadi bootloaderi nasil kapatabilirim bilmiyorum guncelleme yuklenmiyor lutfen yardim edin. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarla lg up programi ile kurabilirsiniz. Lg bridgede olabilir

      Sil
  29. arkadaşlar ben bi türlü LG developer a kayıt olamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayit olmasi baya zor rootlamak icin kayit oluyorsan rootlamana gerek yok eger costum rom yuklemek istemiyorsN rootla ne yapmayi dusunuyorsan rootsuda yapan luck parcher programini kullan

      Sil
    2. benim cihaz yurt dısı ama 6.0 güncellemesi gelmedi otadan lg bridgede de güncel yazıyo bu botloaderi kaldırırsam 6.0 yukluycem bu arada lucky patcherde bazı uygulamalarda işe yaramıyoo

      Sil
    3. bu arada kayıt oldum ama ıd felan nerden ögrenicez onu bulamıyom

      Sil
    4. KARDEŞ NASIL ÜYE OLDUN LG DEVELOPERE BENDE OLAMADIM

      Sil
  30. H815TR için bootloader kilidi açıldı mı? yada nasıl açılır bilgisi olan?

    YanıtlaSil
  31. Dostum beni.kide yurtdisi bootloader kilidi kaldirmadan 6 yukledim. Bak lg up diye bir program var ordan t dk da atarsin. Google da arat lg up ile lg4 yailim Tma diye cikar

    YanıtlaSil
  32. H818P pc gerektirmeden root yapılır mı?

    YanıtlaSil
  33. Cihaz lg g4 dual h818p root nasıl yapılır? Ve pc gerektirmeden bir yöntem var mı?

    YanıtlaSil
  34. Lg g4 h815 yurdisi sahteimeili kullaniyom bootlodar unlock bin yanlis diyor nasil rrotluycam bootloader acicam yardimlutfen

    YanıtlaSil
  35. LG Developer Adresine Kayıt olamıyorum ne yazsam hata veriyor kullanıcı adı ile şifre olaynı geçemedim gitti

    YanıtlaSil
  36. determine image filename for unlock.bin hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  37. Arkadaşlar ben telefonun bootloader kilidini kirdim. Fakat mm yukledikten sonra bir türlü rootlayamadim. Recovery moda alamadim telefonu

    YanıtlaSil
  38. benimki h815 sea version bootloader açma sitesinde desteklemiyor yazıyo ve bu unlock.bin dosyası her cihaz için ayrımıki değilse biri unlock.bin dosyasını upload edip yada linkini atabilirmi bu kimsenin aklına gelmemişmi lütfen biri atsın dosyayı

    YanıtlaSil
  39. slm unlock yapdim ama twwrp de kaldim twrp ye gecemiyorum telefonda v20d yüklü 6.0 herseyi denedim hatda telefon brick oldu zar zor kurtardim ama inat etdim oluorsa yapacagim acaba nerede hata yapiyorum twrp bir türlü kurulmuyor kuruluyor gibi gözüksede ekrana gelmiyor recowery menude..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirdiğiniz klasörünün içine recovery dosyası atılı şekilde klasör içinde shift tuşuna basılı mouse ile sağ tıklayıp komut penceresini aç diyorsunuz
      siyah ekrana adb reboot bootloader bir alt satıra fastboot flash recovery (devamına recovery ismini yazarak enter diyorsunuz

      Sil
  40. H815TR için resmi/resmi olmayan bootloader kırma yöntemi çıkmadı mı? Bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  41. geliştirici seçeneklerde oem kilit açmayı etkinleştirmek diye bi kutucuk var onun işaretlenmiş olması gerekiyor onu işaretleyin tamamdır :))

    YanıtlaSil
  42. kardeşim kimse uğraşmasın kayıt olamadım bi türlü sayfaları boktan bi sayfa kingroot la yapın

    YanıtlaSil
  43. Slm lg g5 h850 modeli telefonum var bootloader tamam şimdi bir turlu twrp yukleyemiyorum errer diyor ne yapmam gerek herşeyi doğru yaptığımdan eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. usb hata ayıklamasını tekrar dan kontrol et kilit sonrası tekrar kapanmış olabilir

      Sil
    2. Bu anlatılan g4 için recovery yanlış bir şey yapmayın

      Sil
    3. bekleme de kal twrp recovery dosyasını ve nasıl yapıldığını yazarım

      Sil
  44. adb fasboot exe indir ve bilgisayara kur c disk proram filese
    kuracaktır.daha donra indirdiğin recovery dosyasının ismini değiştir.
    adb fasboot içine at (c disk de) aynı yerde shift tuşuna bas
    mouse ile sağ tıkla komut penceresini burada aç diyorsun
    telefonu usb kablosu ile bağla adb reboot bootloader
    yaz siyah cmd ekranına şimdi bir alt satıra
    fastboot flash recovery.img yaz enter diyorsun twrp recovery ismini
    değiştirdiğimiz için bu şekilde bir komut yazdık
    fastboot reboot yaz bir alt satıra telefonu yeniden başlatacaktır.

    adb tool https://www.androidfilehost.com/?fid=24521665358595410
    indir

    https://cloud.mail.ru/public/6kqj/2v9modjhT
    twrp recover
    bu anlatılan g5 içindir

    YanıtlaSil
  45. bu işlemler ile lg g4 stylus yani h542tr ye de root atmak mümkün mü

    YanıtlaSil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .