12 Nisan 2015

Htc desire 816 root yapma + Marshmallow


Htc desire 816 root nasıl yapılır. root aşaması zor olan bir telefon htc kendince bir yol çizerek root yapmayı zorlaştırıp,üstüne root olan telefonları listeye alıyor.Bu yüzden root yapma işlemine başlamadan önce telefonun bootloader kilidini açmak  gerekir önemli noktada bu olsa gerek bootloader kilidi açılmadığı sürece hiç bir işlem yapamazsınız kilidi açmak için BURAYA BAKIN reklamı geç dedikten sonra link gözükecek

Bootloader kilidini kaldırdıktan sonra bilgisayara kurulacak proğramları kurmuş olmanız gerekiyor var olduğunu düşünerek root işlemine geçelim  USB DRİVER İNDİR ve öncelikle htc recovery yükleme işlemine geçelim cwm dosyasını BURADAN İNDİR cwm yükleme işleminine devam edin cwm yükleme nasıl yapılır buraya bak cwm yükleme işlemini yaptıktan sonra süpersu root dosyasını BURADAN İNDİR

Telefonun hafızasına atıp recovery modda iken insatal zip diyoruz chose zip from sd karta girip indirdiğimiz root dosyasının üzerine gelip güç tuşuyla okey dedikten sonra karşımıza çıkan seçenekte yes diyoruz telefonu tekrardan başlatıyoruz  reboot system now ve telefon root,lanmıştır root işlemi riskli olduğundan telefona gelebilecek hasardan sorumlu değiliz

2. yöntem permroot apk ile yapabilirsiniz uygulamayı açın root yazan yeri tuşlayın telefonunuz root,lanmıştır.permroot apk  BURADAN İNDİR


3. YÖNTEM Buda gerçekten güzel bir uygulama htc telefonların bir çoğuna root yetkiis vermektedir uygulamayı telefona kuruyoruz uygulamayu açtığımızda root yazan yeri tuşladığımızda bir kaç dakika içinde telefonunuz root,lanmış olacaktır htc desire 816 nın tüm versiyonunu rootlar
king root apk BURADAN İNDİR

Htc desire 816 Marshmallow root yapma Arkadaşlar biraz geç de olsa 816 için son sürüm için root yapma işleminden bahsedeceğim öncelikle bu işlemden kısaca bahsedelim Htc desire 816 Marshmallow root yapmak için şuan için root dosyası bulunmamakta olup root'lu frimware ile root nasıl yapılır anlatacağım tabi bunu yapabilmeniz için telefonda telefon sürümü lollipop olmalı ve lollipop sürümü root'lu ve güncel recovery yüklü olması gerekli

Yani lollipop sürümden root lu frimware yükleme işlemini yapacağız ve telefonunuz root lu olacak öncelikle indirdiğiniz root lu frimware romu telefonun hafızasına atın telefonu recovery de açın sırasıyla wipe data factor reset diyoruz ve bundan sonra tüm işlemlerde yes seçenekleriyle onaylıyoruz daha sonra wipe cache partition//son olarak wipe dalvik cache diyoruz şimdi telefon hafızasında buluna romu seçeceğiniz insall diyoruz zip li rom dosyasını üzerine gelip onayladıktan sonra bir kaç dakika içinde root lu rom yüklenmiş olacak son olarak reboot system now diyerek telefonu yeniden başlatın

en güncel recobery gogole play de bulunan twrp manager uygulasını indirip kurun recovery dokunmatik twrp recovery olacağından wipe işlemleri bir arada olacaktır.Kutucukları işaretleyin yeter rom yüklemeden önce sistemin bir yedeğini almanız önerilir ayriyeten yapacağınız işlemler sırasında olası telefonun gelebilecek hasardan dolayı şahsım ve www.androidiletisim.com sorumlu tutulamaz 


htc dual sim a5dug rom BURADAN İNDİR
htc tek sim a5UL rom  BURADAN İNDİR

44 yorum:

  1. Telefonuma recivery attim htc 816 telefonum guncellenmiyor root da var telefonda nasil guncellerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bootloder kapalı olması gerkli şuan için bu telefon için kapama yok diye biliyorum müsait olsugum zaman bakmam lazım

      Sil
  2. Bootlader kilido acik root kaldirsam guncelleme olmaz mi acaba ??

    YanıtlaSil
  3. Bootlader kilidi geri kapatabilirmiyiz peki

    YanıtlaSil
  4. Tamam mehmet arikan bide eski recovery atabilirmiyiz bu htc disere 816 ben buna baska bi recovery.img

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinal recovery aksam üzeri bakarim paylasım yaparım

      Sil
    2. Sagol paylasirsan iyi olur

      Sil
    3. Ne zaman paylasacaksiniz acaba

      Sil
  5. Paylastinizmi acaba ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın biraz geciyor lakin mehmet arkasimız şuan için siteye bakamıyor müsait olmadiğı için istediginizi bildirelim kendisine

      Sil
    2. tekrardan kusura bakmayın dediğim gibi mehmet kardeşimizin işi yogunluğu yüzünden telefonla ilgili sorunları pek cevaplama fırsatımız olmuyor size şu şekilde yardım edelim size nasıl yapıldığında kısaca bahsedelim verdiğimiz dosyayı indirin içinde stock recovery eklenmiştir. (recovery stock adında) telefonu fasboot mod olarak usb kablosu ile pc ye bağlayın indirdiğiniz fasboot klasörünü açın ekranın boş bir yerine mouse ile sağ tıkla komut pencerini burada aç diyorsunuz siyah cm ekran açılacaktır.siyah cmd ekrana adb devices yazın bir alt satıra adb reboot download dedikten sonra fastboot flash boot (boot sonra recovery adını yazarak enter tuşuna basın http://bc.vc/9EfeKM stok recovery buradan indirin

      Sil
    3. Tesekkurler bunu yapinca yani eski htc 816 recovery gelecekdemi

      Sil
  6. Cevap bekliyorum sizden

    YanıtlaSil
  7. linkı yenilersenız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman kıtlığından dolayı el alamadık root ve rom işlerine akşam üzeri marsmallow root işlemini yazmaya çalışırım ilginiz için teşekürler

      Sil
    2. Bi ricam daha var ben telefona recovery.img attim farkli bi recovery.img onu nasil geri kendi htc 816 recovery.img sini yapabilirim acaba

      Sil
    3. Site için Flashify apk aratın telefona yükleyin http://bc.vc/5mGyLzq stock recovery telefonun hafızasına flashify açın telefonun hafızasındaki stock recovery gösterip yükleme yapın yada yada indirdiğiniz fasboot dosyasının rar dan çıkartın http://bc.vc/sKLPIYm fasboot indir daha sonra stock recovery fasboot klasörünün içine atın fasboot klasörünü açın açılan boş bir sayfada mouse ile sağ tıkla komut penceresini burada aç dediğinizde siyah cm ekranı açılacak tabi telefonu fasboot olarak bağlayın cmd ekranına fastboot flash recovery (recoverden sonra indirdiğin recovery adını yazacaksın )

      Sil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum ünlem işareti çıkıyorsa telefona hard reset attınızmı bu da çare olmazsa rom yazılımı yüklemen lazım

      Sil
  9. Dostum sorun yazilimdami yani yeni yazlim mi atmak gerek kirmizi unlem isareti cikiyor ve 5 dk sonra gidiyor ve aciliyor yani senin verdigin recivery.img hatali bence

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Doatum uygun rocovery yokmu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müsait oldugumda bakacam bu sorun şundan dolayı da olabilir recovery yüklemeden önce veya sonrasında wipe işlemlerini yapilmadigindan dolayı olabilir recovery çakışıyordur

      Sil
  12. Ben neden eski recovery iatiyorum biliyormusun dostum benim tele guncelleme geldi yama onu yukluyorum telefon acilip kapaniyor bakiyorum ekrani ekranda hala guncelleme var yani eski recovery atarsak sorun duzelir diye dusunuyorum dogrumuyum sence

    YanıtlaSil
  13. dostum bende htc816g var bıde o komut yok hatası verıyor onu nasıl duzeltırız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komut yok hatası gelince hızlıca 4.5 defa ses açma tuşuna basın

      Sil
  14. Basiyorum da recovery menusu geliyor ordan reset yada yeniden baslatmayyi seciyorum gene komut yok geliyor ama ben ses kisma ile power tusuna basiyorum ses acma tusunami basmak gerekli hocam

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Dostum telefondan telefona fark edebiliyor birde konut yok hatasindayken güç tuşu ses açma tuşuna beber baş o şekilde dene

      Sil
  16. Benim telefona guncelleme geldi android yama diye onu guncelleyemiyorum farkli recovery.img olgudu icin nasil guncelleyebilirim dostum bana bi yol gosterebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orjinal stock recovery bulduktan sonra bir dosya oluşturup
      içine recovery dosyasını at aynı klasörde shift+mouse ile sağ tıkla komut penceresini bura aç dediğinizde
      siyah cmd ekranı açılacak
      telefonu fasboot olarak aç usb kablosu ile pc ye bağla
      cmd ekranına fasboot devices yaz enter
      bir alt satıra fastboot flash (devamına recovery ismini yaz)enter diyerek yükleme yap

      Sil
    2. Stock revocery sende yok demi bende bulmaya calisiyorum

      Sil
  17. Mehmet bey...daha önceki yorumlarımı iptal edip bir bilgilendirme yapabilirsiniz.
    ROM'u tekrardan yüklerken farkettim ki KINGSENCE kısmı çok hızlı geçiyordu. anladım ki STARTİNSTALATION dememe rağmen UPDATE ediyor gibiydi. başka bir ROM yükleyince tamamen kalktı ve şu an problem yaşamıyorum. bilginize.... iyi pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten aynı şekilde yapılan yorumları siliyoruz
      bilgilendirme için teşekkür ler iyi günler

      Sil
    2. Rom'daki sorunu yazalım da aynı problemi cekenler için yardımı olabilir belkide...
      Problem ya supersu nun guncellemesinden yada KingSenseTweaks in bir yada birkaç özelliğinin ne olduğunu anlamak için özellikleri açmamdan kaynaklı olarak.........
      Reset sonrası kapanıp acilmalar yapıyordu. Sim kodu geldikten 5-6 saniye sonra kapanıp tekrar acilmalar 2 saat boyunca sürdü. Pil çıkardım, wipe dalvik cache felan bütün temizlikleri ve s.team romunu tekrar yuklememe rağmen devam etmişti. Sonuç olarak yukarıdaki işlemle çöZüldü. Teşekkürler.

      Sil
  18. Allah senden razı olsun 3 gündür nelerle ugrasıyorum tam pes edecektim ki bu cıktı karsıma ne kadar tesekkür etsem az.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizden de ALLAH razı olun dostum teşekkürler bizden

      Sil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .