22 Haziran 2017

Dawn of Titans apk 1.16.3 mod free shopping hileli data indir

 Dawn of Titans apk 1.16.3 mod free shopping hileli data indir



Dawn of Titans 1.16.3 mod Harika bir oyun gün geçtikçe oyuncu kitlesi artan bir oyun öncelikle bir kale ve şehrinizi kurup daha sonra geliştirdiğiniz ordumuz ile ittifaklara katılarak ordunuzu ve kalenizi büyütüp en güçlü rakiplere karşı savaşmak ısının grafik yönünden harika bir oyun kesinlikle oynamayan kişi denesin derim Dawn of Titans mod apk 1.16.3 hile kullanılmasının sebebi oyun kaliteli olduğu için parası olan kişi ordusunu güçlendiriyor ve zayıf rakipler her savaşta yenilerek ilerleme sağlayamıyor bu sebepten dolayı hile kaçınılmaz oluyor 



Dawn of Titans apk 1.16.3 mod free shopping hileli data indir





İNDİRDİĞİNİZ DOSYAYI RAR DAN ÇIKARTIN com.naturalmotion.dawnoftitans klasörü android/obb içine atın son olarak apk yi kurun ve oyunu sorunsuz oynayın


56 yorum:

  1. selam mehmet kardeşim bu yeni sürüm mü yani 1.14.0 sürümü ve eskisimi
    yeni sürüm hileliyse hangisini indireceğiz orda üç tane indirme butonu var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum son sürüm hilesiz 1.13.3 hileli olan çıktığı zaman hileyi paylasacagiz

      Sil
  2. dosyum yeni sürüm gelmedi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum online oyun olunca kırılması zaman alıyor uzun aradan sonra 1.13.3 kırıldı yani

      Sil
  3. hile çıktı ve paylaştık dostum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam mehmet bana gameguardian rootlu lazım sen daha önce paylaşmıştın ama silmişssin sitede?

      Sil
    2. dostum biz silmedik yotube sildi dawn of yapımcıları şikayet edince youtbe kaldırdı
      zaten bu aralar her kez bizi şikayet ediyor 5. şahis da şikayet ediyor 10 şahıs ve 1. şahısta biz siteyi ayakta tutmaya çalışıyoruz google de ilk sırada çıkıyorduk şimdi gerilere atıyor neredeyse yapılan yorum kadar google ye şikayet ediliyoruz google de bizi uyarıyor ve cezalandırıyor konu dışı ama facebook bizim face sayfamızı engelledi geri açtırdık şimdi paylaşımlarımızı siliyor şikayet varmış şahıslar bizi şıkayet ediyor değerlendirip cezayı yiyoruz
      sorduğun soruya gelince oyunu bilgisayardan yapacaksanız bu verdiğimiz dosyaları indirip yapabilirsiniz bluesatack programını bilgisayarınıza kurun ve açın bu verdiğimiz linkten dosyaları indirin bluestacks programının içine oyunu kurun
      hileli olur yok ben kendim yapacam diyorsan
      site içi verdik root lu bluestacks programını pc ye kur daha sonra bluestacks aç google play e gir oyunun orijinal sürümünü indir
      daha sonra oyunu açın ardından gameguardian apk açın ve dawn of titansı gösterin son olarak değeleri düşürün gameguardian sitede mevcut kusura bakmayın kafanızı şişirdik ama dertliyiz yaramıza bastın

      Sil
    3. Inş geçer ya valla en iyi ışte bu yani benim için her şey için teşekkürler

      Sil
  4. Slm Benim telefonum rootsuz ne yapabilirim hileyi kullanabilmek için

    YanıtlaSil
  5. Tel için b yapayım O2 Root Yok

    YanıtlaSil
  6. KİMLİK DOĞRULAMA HATASI ALIYORUM ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzeltmeye çalışıyoruz

      Sil
    2. yarım saat içinde düzeltilmiş apk ve data paylaşımı yapacağız

      Sil
    3. Sorunsuz hile sendeki data ve apk yi tamamen silin

      Sil
  7. OLMADI DOSTUM İLLEGAL DİYOR GİT GOOGLEPLAYDAN TEKRAR İNDİR DİYOR :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum denendi en son verdiğimiz linkten mı indiriniz
      Apk data bir verildi sizdeki data dosyasını kullanmayın eski data ve apk dosyasını kaldırın
      Ve bizim verdiğimiz data dosyasını Android İBB içine atın
      Daha sonra apk yi kurun

      Sil
  8. AYNEN DEDIGIN GİBİ YAPTIM NE VARSA SİLDİM SENİN SON LİNKTEKİNİ İNDİRİP KURDUM AMA NE YAZIKKİ CALİSMADİ "GİT GOOGLE PLAYDAN İNDİR" DEDİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk verdiğinizde obb hatasından dolayı
      Linkleri yenildik ve deneyip ekledim
      Bu şekilde bir hata almamaniz gerekiyor bu hata obb yanlış yere atılmış olabilir direk bu hatayı veriyorsa
      Denedigimiz telefon CPU su adreno

      Sil
  9. verdiğin dosyalar nerde ?eski paylaştığın blestack programı var bende ama pc den orjinal oyunu indirdim ama bağlantıyı kontrol edin diyor yani giremiyorum
    bluestack orjinal sürümü indirsem ve rootlu game guardian yapsam olur mu?

    YanıtlaSil
  10. sende bulunan bluestacks son sürüm rootlu mu yoksa değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum daha önce verdiğin bluestacks programı kurmuşum pc den ve oyunu da indirmişim game guardian oda hazır ama oyunua giremiyorum sonucu bağlantı hatası hep veriyor
      neyden olabilir acaba?
      acaba bluestacks yeni sürüm rootlu indirsem olur mu?

      Sil
    2. Son verdiğimiz root ludur internet bağlantısı kontrol edin kısma takılma bluestacks a girip Google hesabı açtıktan sonra Google playe girebilirsiniz yada internet e girebilirsiniz
      Dosyayı direk indirip bluestacks içine attiydaniz oyun hata verebilir aynı oyunu bluestacks ı açıp indirebilirsiniz gameguardian uygulamasında bluestacks içine atıp kurun ve acin

      Sil
    3. game guardian son sürüm rootlu mu sendeki?

      Sil
    4. gameguardian root lu olmaz dostum bluestacks root lu olur gameguardian root lu telefon ve root lu bluestacks da çalışır yani root ile çalışan bir ugyulamadır

      Sil
    5. selam Mehmet bluestacks son sürümü tıkladığımızda 3 tane bluestacks rar dosyası çıkıyor herhangi biri fark eder mi?
      zaten son sürüm rootlu mod değil mi?

      Sil
    6. dostum sendeki bluestacks son sürüm rootlu mod değil çönkü game gaurdian çalışmıyor onda ama eski sürümde çalışıyor sürekli kullanıyorum
      dediğin gibi rootlu olsaydı game guardian çalışırdı

      Sil
    7. dostum 3 adet root lu bluestacks verdik
      en son sürüm yazan 3 part lı yaptık ve root ludur
      gameguardian çalışmaktadır.
      Gameguardian açtığınızda root tespiti var onu denedinizmi
      çektiğimiz video bu son bluestacks ile yapılmıştır
      bluestacks kurduktan sonra güncelleme yaptıysan tabi root kalkar
      yok ben güncelleme yapmadım diyorsan gameguardianı
      kullanamaşsın dır.
      şuan bilgisayarım da kurulu ve ben root lu şekilde kullanıyorum
      daha önce kullanındığınız bluestacks programı var ise onu tamamen kaldırıp revo unistall ile daha sonra verdiğimiz root lu bluestack programını kurun

      Sil
  11. daha önce de yapıyordum ama bu gün girmiyor internet sorunu var galiba yoksa giğeer normal günlerde giriyordu aynı program
    bluestacks kurulumunu yaptım ve oyunu indirdim ondan sonra game guardian başlattım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum dosya büyük olduğu için 3 part yaptık
      3 dosyayı da indirin
      İndirdiğiniz dosyaları aradan çıkarın part 1 çıkartınca hepsi çıkar tek dosya haline gelir
      Yada 3 partili dosyayı mouse ile üzerini çiz seç yani çıkart dediğimizde tek dosya
      Olacaktır
      Bunu yapmamızın sebebi dosya boyutu büyük
      İndirme esnasında internet kesilir indirme o an için hata verir madur olmayın diye 150 MB olarak 3 part a bolduk

      Sil
  12. DOSTUM KAFAM KARISTI
    1-SİMDİ SON VERDİGİN DOSYAYI KULLANABİLMEK İCİN ROOT MU YAPMAMIZ LAZIM TELİ
    2-BAHSETTİN BLUESTACKS NEDİR ONUDAMI YAPMAMIZ LAZIM ? ORDANMI OYUNU KURCAZ ANLAMADIM
    SON OLARAKTA YORUMLARIM COK GEC GİDİYOR 2 SAAT GİBİ HIZLI İLETİŞİM YOLU VARMİDİR ?
    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum senlik bir sıkıntı yok başka bir arkadaş root lu telefon yada telefon olmadan bilgisayar üzerinden oynamak istiyor onu anlattım o arkadaş anladı
      senin için telefon da root olmasına gerek yok

      Sil
  13. ANLADIM AMA DEDİGİM GİBİ OLMADI NE YAZIKKİ AKLİMA ACABA GAME LAUNCER DA KULLANICI HESABIM VAR ONDANMIDIR DİYE YENİ ACCOUNT YAPTIM SIFIRDAN CUNKU ORJİNAL OYNUYORDUM DAHA ÖNCE YİNEDE YÜKLEYEMEDİM BİR KAÇ KEZ SİLDİM YÜKLEDİM AMA AYNİ HATA ACABA BEN Mİ BİR YERDE YALNİŞ YAPIYORUM ANLAMADIM
    1.13 TE SIKINTI YOKTU HİLELİDE OYNADIM AMA 1.14 OLMUYOR NEDENSE

    YanıtlaSil
  14. Root yok game guardian oluyor mu tel de ? %70 olmuyorsa sileyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum oyun için rootlu bir telefona ihtiyacınız yok olsa belirtiyorum yorumlara bakmayın paylaşıma bakın yeterli normal telefonlar için bu oyun ve hileli şuan bende oynuyorum

      Sil
    2. Son paylaştığım linkten indirme yapın tek link verdim apk ve data bir verildi

      Sil
  15. Maalesef oyunun bu sürümü cihazınızda çalışacak şekilde tasarlanmamıştır, lütfen oyunu Google Play gibi meşru bir kaynaktan indirin. Oyun şimdi çıkacaktır. tamam yazdi olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi CPU özelliği adreno olan bir telefonda denendi ve paylaşim yapıldı genel olarak adreno telefonlar için hile çıkıyor bu oyun için daha önceki sürüm 1.13.3 de iki link verdik tüm telefonların CPU Suna göre vermiştik bu sürüm tek link CPU özelliğine AIDA64 ile bakabilirsiniz yada telefon modelimizi söyleyin soyleyelim

      Sil
    2. dostum senin telefonun cpu su mali belki ondan
      sıkıntı olmakta adreno olanlarda sıkıntı yok

      Sil
    3. Ne yapayım 1.13.3 mi yapayım hagisini açayım bi yazsan hepsini Teşekkür edrim her şey için şimdi den

      Sil
    4. bazı oyunlarda eski sürüm yükleyince açmıyor bir dene
      derim yükleyip deneyin yanlış hatırlamıyorsam bu oyunda açmıyordu
      rica ederiz bir şey yapmadık

      Sil
    5. Dosya Ne olsun onu blimiyorum da ne yapayım hepsini yazsan ve açayım

      Sil
  16. sitemizin arama yerine 1.13.3 yazın zaten dawn of titans
    bir önceki sürüm çıkacak oraya girin mali apk ve mali data
    yazan linklerden indirme yapın
    eski sürümü deneyin açarsa oyun hilesini yaparsın

    YanıtlaSil
  17. Hata verdi sonra da Ondan güncelleme yapmak gerekiyor yazıyor Ne olacak sizce

    YanıtlaSil
  18. dostum hile adreno cpu lar için geliştirildi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni olmuyor Tmm sağol kardeşim

      Sil
    2. Benim ki cpulu değil mi Samsung J2

      Sil
    3. Dostum Samsung'un mali CPU kullanıyor bu oyun genel olarak adreno cpu lu telefonlar için yapılıyor elimde adreno telefon var mesela adam ona göre hile yapiyor mali veya tegra,power olsa ona göredir hile uyarlanır
      Maalesef şuan adreno

      Sil

    4. Değerli site takipçileri www.androidiletisim.Com sitesinden desteğimi çekiyorum
      Kurucularından olduğum sitenin
      Her türlü şikayete maruz kaldığı ve
      Olumlu görülüp Google tarafından
      Önümüzün kesildiği yotube ve Facebook
      Sayfanızın kapatılması ve Facebook sayfasındaki paylaşım yasağı ve paylaşımların kaldırılması
      paylaşımlarımızın orijinal içerik hatta özellikle telefonlarla ilgili yazilarımız da Türkiye de ilk paylaşım yaptığımız bilinmekte root ve rom yükleme konularında siz takipçilerinin dikkatini çekip Türkiye de ilk sizin sitede gördüm diyenlerin oranı çok yüksek hatta bizim içerigimizi kopyala yapıştır yaparak sitelerine koyanlara hiç bir önlem alınmazken Google nin bu tutumunu anlamak çok zor
      Ve bu durumda diğer site yönetici arkadaşların bu durumu seyredip önlem
      Almayaşından dolayı androidiletisim den ayrılıyorum
      Bir kaç ay içerisinde bir blog yada bir site ile tekrardan devam ederim inşallah
      Androidiletisim.net isimli bir site açarak tekrardan sizlerle buluşmak dileğiyle

      Sil
  19. selam mehmet son sürüm var mı yoksa eski sürüm mü? 1.14.4 cıktı sendeki hangi sürüm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet bey siteden ayrılmış tır siteye kısa bir ara verdik şuan için yeni paylaşımlar yapılmamaktadır.Mehmet bey görüşmelerimiz devam etmekte

      Sil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .