4 Ocak 2016

Samsung grand prime G531 root yapma

Samsung grand prime G531 root yapma



Samsung grand prime G531f root nasıl yapılır

 G531FXXU1AOH1 rom üzerine inşa edilmiş  root lu orjinal rom yüklemeyi yani root yapmayı anlatacağım

Öncelikle telefonda usb hata ayıklama modu aktif edin ayarlar,telefon hakkında,derleme numrasına geliştirici oldunuz bildirimini görene kadar tuşlayın geri tuşu ile geliştirici seçeneğinden usb hata ayıklama kutucuğunu aktif ediyoruz.  G531f root,lu rom'u  BURADAN İNDİR   reklamı geç dedikten sonra link gözükecek rar,dan çıkartın

Bilgisayar üzerinden odin programı ile yapacağımızdan odin programı ve usb driver lar pc de kurulu olması gerekli samsung grand g531 usb driver BURADAN İNDİR odin programını BURADAN İNDİR Odin ve usb driver ları bilgisyara kurduysanız şimdi telefonu kapatın ses kısma+güç+home tuşlarına beraber basılı tutun telefon warning mod olarak açılacak şimdi tüm tuşları bırakın ses açma tuşuna bir kez dokunun telefon download mod olacaktır.


Odin programını yönetici olarak çalıştırın mouse ile sağ tıkla yönetici olarak çalıştır diyoruz. download olan telefonu usb kablosu ile bilgisayara bağlıyoruz burada dikkat etmemiz gereken konu telefonu usb ile bağladığımızda sürücüler telefonu tanıması bilgisayarın sağ alt köşesinde bildirim gözükür sürücüler tanımladı gibi bazen usb kablosundan dolayı sürücüler tanımlanmadığı için root işlemi gerçekleşmiyor.Neyse buraya kadar sorunsuzca geldiyseniz


Resimde gözüken örnekte olduğu gibi kutucukları işaretleyin odin programı telefonu algıladığında COM: yazan yerde numara çıkacaktır. (com:5 gibi ) telefondan,telefona farklılık gösterir, pda/ap yazan yere tar.md5 uzantılı romu yani root lu romu seçiyoruz.

Start tuşuna basarak root işlemi başlar kısa bir sürede telefon samsung grand prime G531F root yapma işlemi bitmiş olacaktır.Odin programında pass yazısı çıkacaktır.Telefon kendine reset atacaktır korkmayın telefon açıldığında menüde supersu uygulaması olacaktır.

Samsung grand prime G531H root yapma yukarıdaki işlemlerin aynısını yapıyoruz bilmeniz gereken bu yöntem root lu rom değil cf auto root dosyası ile telefonu root yapmış olacaksınız bu yöntemde odin programı ile yapılıyor daha güvenilirdir.Yukarıdaki yapılanların aynısını yaptığınız taktirde samsung grand prime g531h root işlemi başarılı şekilde sonuçlanacaktır. Root dosyasını BURADAN İNDİR

Samsung grand prime G531BT root yapma bu yöntemde cf auto root dosyası ile yapılmaktadır. Odin programı ile yapılmakta yukarıdaki anlatılanın aynısını yaptığınız taktirde samsung grand prime g531bt root işlemi başarılı şekilde sonuçlanacaktır. Root dosyasını BURADAN İNDİR


Samsung grand prime g531 orjinal rom yükleme BURAYA BAKARAK DEVAM EDİN





19 yorum:

  1. Mehmet bey benim telefon
    ana bant sürümü G531FXXU1AO3
    bu Rom u yükledim olmadı yarım saat GALAXY GRAND PRİME yazısında kaldı hiç açılmadı tekrar orjinal rom a döndüm.
    G531FXXU1AO3 göre rootlu rom yokmu yardımcı olursan sevinirim tskler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum o rom un olmayışından degil rom ve ya cwm yüklerken bu gibi sorunlar olue samsung yazısı takılı kalır orjinal rom yüklerken bile bu sorunla karśılaşabiliesin bizde bunu bildigimiz için sorunun çözümünü paylaştık android telefon sorunları bölümüne bakarsanız rom yükleme sonrası açılmayan telefon sorununun çözümünü verdik ayriyeten istediginiz roma bakarım bulabilirsem paylaşırım

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum bu telefon için root yöntemi şuan için fazla yok sana tavsiyem towel root u dene derim site içi towel yaz indir dene bakalım g530 modellerini bu yöntem root luyor g531 de dene derim

      Sil
  4. Bu rom yükleniyor ama açılışta kalıyor .wipe cache filan onları da yaptım yine olmadı. Cook ihtiyacim var root a bir türlü yapamadım

    YanıtlaSil
  5. towel bulamadım kardeş arama da çıkmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bc.vc/KFSKxW telefon üzerinden indirmek istersen tarayıcıyı masa üstü aç

      Sil
  6. Olmadı.
    This phone isn't currently supported"
    Rootlarken bu telefon suanda desteklemiyor diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar denermisin rica ederiö görevimiz yardım etmek

      Sil
  7. Kardeşim seni de meşgul ettim kusura bakma herşey için tskler. Takipde kalacağım bulursan haber verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. https://autoroot.chainfire.eu/#odin
    burda da var ama yine olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum h modeli için onun linkinide verdim g531f modeli için cf root yok

      Sil
  9. Pardon yanlış olmuş.G531FXXU1AOK3 olacaktı k harfi unuttum.
    anladım kardeş ne yapalım bende beklemek zorundayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olası çıktığı zaman hemen paylaşıyoruz.dediğin gibi beklemek lazım

      Sil
  10. Merhaba benim telefonumun anabart sürümü 531FXXU1APB2 sizin verdiğiniz 531FXXU1AOH1 sorun yaşarmıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum sorun olmaz o sürüm üzerinden f modeli için rootlu rom geliştirmişler

      Sil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .