2 Mart 2015

samsung note 2 türkiye orjinal rom yükleme (4.4.2)

Samsung note 2 N7100 orjinal rom yükleme

Evet arkadaşlar rom yükleme işini odin programıyla yapacağız.öncelikle rom yüklemeden önce samsung usb driver ları pc ye yükleyeceğiz.yükleme işlemini yapıp pc kurduktan sonra odin proğramı nı indirip yöneteci olarak çalıştıracağız.
 Linkleri vereceğim driver,ları kurduktan sonra telefonu kapatıp ses kısma,güç tuşu,ve home tuşlarına beraber basılı tutuyoruz.telefon warning modunda açılacak,basılı tuttuğumuz tuşları bırakıp ses açma tuşuna bir kez dokup telefon download moduna geçecek usb kablosu ile telefonu pc ye bağlayıp kısa bir süre bekleyeceğiz driverları tanıması açısından şimdi odin proğramını yönetici olarak çalıştıracağız.Link,ler  samsung note 2 türkiye orjinal rom,u  BURADAN İNDİR indirin

               



 (((Arkadaşlar rom yandex disk'inde ortalama 4000 indirme yapmış ilginizden dolayı teşekürler lakin yandex dosya silme özelliği var buda başımıza geldi yandex disk dosyayı silmiş bende bu gün daha hızlı indirmeniz için mega disk e yükledim linke tıklayın tarayıcı üzerinden indirme yapın diyorsun mega cz den bilgisayara mega yı kurarsanız megasync ile indirirseniz daha hızlı iner bağlantı kopmalarında sorun yaşamazsınız. turbobite. eklemek istedim biraz kendimi düşünüm dedim lakin sizlerin sorun yaşamadan hızlı bir şekilde indirmenizi isteyerek mega ya attım turbobit premium  satın alan arkadaşlar 5 dakikada indirme yapabiliyor ücretsiz indirmelerde internet hızınıza göre 3 saat ve daha fazlası oluyor ilgi ve alakanızdan dolayı teşekürler.. )))

odin proğramını  burdan, indirin USB driver,larıda Buradan  indirin
                                                                               

odin i yönetici olarak çalıştırıp telefonu usb ile pc ye bağladığımızda , odin proğramı telefonu görerek0:(com:5) 5 rakamı temsili telefon markasına göre değişe biliyor resimde olduğu gibi neyse orjinal romu rar,dan çıkarmayı unutmayın.!   Temsili resimde olduğu gibi kutucukları işaretleyip pda yazan yere indirdiğiniz romu seçiyoruz sonra start dedikten sonra ortalama 5,10dakika içerisinde bitecek ve pass yazısı çıkacak telefon yeniden açılacak olası telefon açılıp samsung yazısıyla takılı kalıyorsa bu makaleme,bakabilirsiniz.

Samsung note 2 orjinal rom yükleme tüm modeller Diğer ülkeler (TÜRKİYE hariç) telefon modelini listeden bularak indirme işlemi yapsın ve yukarıda anlattığım gibi rom yükleme işlemini yapsın SAMSUNG NOTE 2 TÜM MODELLER İÇİN ROM LİSTESİ





samsung note 2 şebeke hatası alanlar yada note 2 ağda kayıtlı değil hatasıyla karşı karşıya kalanlar BURAYA BAKARAK DEVAM EDİN

175 yorum:

  1. Arkadaşlar çok teşekkür ederiM işe yaradI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olduysak ne mutlu bize

      Sil
    2. MEHMET ARIKAN KARDEŞİM SANA Bİ SORUM OLUCAK BEN BU İŞLEMLERE BAŞLAMADAN ÖNCE HER ZAMAN DAİMA YEDEK ALIRIM VE BU İŞLEMLERLE SIK UĞRAŞAN ARKADAŞLARADA KESİN TAVSİYEM YEDEK ALSINLAR. GELELİM SORUYA : BEN SAMSUNG GALAXY NOTE 2 YE NOTE 4 ROM U KURDUM VE KURMADAN ÖNCE KESİNLİKLE YEDEK ALDIM ROMU KURMAKTA BAŞARILI OLDUM İYİYDİ VE SONRA SIKILDIM VE ESKİ HALİNE ÇEVİRMEK İÇİN YEDEĞİMİ KURCAKTIM Bİ BAKTIM NOT FOUND DİYO BEN HATIRLADIMKİ KURDUKTAN SONRA WİPE DATA FACTORY RESET YAPTIM VE YEDEK GİTTİ ŞİMDİ BEN BUNU KURARSAM SIKINTI OLURMU DİL SEÇENEKLERİ NELERDİR KESİNLİKLE ORJİNLAMİDİR ?? OKURSAN SEVİNİRİM :)

      Sil
  2. Merhaba Kardeşim, bu dosyayı indirdim ama uzantısı zip ddeğil. Nasıl hafıza kartından yükleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafiza kartina atıp ne yapacanki senin yapacagın iş bilgisayar atıp osin prigramiyla yükleme yapacan

      Sil
    2. Rom dosyasi rar,lı zaten ha zip ha rar farketmiyor ikiside sıkıştırma görevini yapiyor

      Sil
    3. Mehmet kardeş bende not 2 var s5 romu yüklü ama orjinal roma nasıl donebilirim

      Sil
  3. KARDESM YUKLEDM SAMSUNG DRİVERİ AMA ODİNDE GÖRMUYOR NEDEN Bİ BİLGİN VARMI

    YanıtlaSil
  4. suan denedım dowland modunda gormuyo odin tel acıkken göryo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonu usb ile bagladiğinda bilgisayarın sag alt kösesinde sürücüler tanımlandi gibi vs bir şey yazar yani sürücüler telefonu tanidi gibi buna dikkat et bu yazı çıkması lazım bu çıkmıyorsa başka usb kablosu dene orjinal olması gerek senin usb kablosu orjinaldir belki ama yinede başka kablo dene bende bu işi yaparken sıkıbtı oluyordu usb kablosunu dwğiştirince sorun bitti

      Sil
  5. Hocam öncelikle sağolasın,eline emeğine sağlık
    şunu belirtmek isterimki Türkiye romu değil
    Birleşik Arap Emirlikleri romu
    çalışmasında ve güncelleme almasında bir sorun yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://adf.ly/1I52zy bunu deneyin düzeltildi diye biliyorum

      Sil
  6. kolay gelsin bende kayıtlı olmayan note2 var bu stock roomu atarsam yeniden imei atmam gerekirmi telefona bikgi verirseniz sevinirim telefonum şu an 4.1.2 yüklü ve artık ağır çalışır kasar oldu da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kayıt dışı olduğu (türkiye dışı) türkiye romu olduğu için ımei gitme ihtimali var lakin yedeğini alın olası ihtimallere karşı

      Sil
  7. yani yeniden imei atmak gerekebilir diyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genelde imei sıkıntısı oluyor lakin bunun her zaman olacağı kesin değil,gitme ihtimali var deddiğim gibi imei yedeği al sıkıntı olsada sorunu çözersin

      Sil
    2. cwm yüklemediğin için recovery o şekilde açılır aply update from sd cart çıkar ordan deniyeceksin gerçi illaki cwm yükle daha basit

      Sil
  8. bu konularda pek iyi değilim yedek alma hakkında biraz bilgi verirsen daha çok yardımcı olmuş olursun şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efs pro programı ile yapailirsin http://www.mediafire.com/download/m5p9np7mzno54dh/EFS.zip burdan indir.indirdiklerinin içinde adb klasör var adb.exe çalıştırıp kuruyorsun daha sonra efs pro.xe kuruyorsun bunun çalışması için pc de net framework kurulu olması laızm sitede mevcut..telefonda yapman gereken işlem usb hata ayıklama modunu aktif etmen lazım telefonu pc ye bağlıyoruz ve efs pro programını çalıştırıyoruz save backup to pc storage yazan kutucugu işaretliyorsun BACKUP EFS butonuna tıklayarak yedek almaya başlıyor yedeği indirmiş olduğumuz dosyanın içinde EfsProBackup var orda saklar usb driverlarıda kurmayı unutma pc ye

      Sil
    2. ustam dediklerini harfiyen yaptım efs de yedekledim ve klasörün içine de attı ve orjinal roomu başarıyla yükledim ve korktuğum başıma geldi malesef ağ bağlantım gitti. neyseki yedeği almıştım ama bu sefer de efs pro hata ayıklama moduna alsam da görmüyor ve programı açamıyorum ne yapmalıyım telefonsuz kaldım acil yardım edersen sevinirim :(

      Sil
    3. http://androidiletisim.blogspot.com.tr/2015/07/samsung-note-2-sebeke-hatasagda-kaytl.html şebeke hataları için verdiğim linke bakın yardımcı olacaktır

      Sil
    4. usb hata ayıklama modunu aktif edemiyorsanız ayarlar kısmından medya cihaz olarak baglanmış olabilir bir bakın derim

      Sil
    5. hocam verdiğiniz likde 4.4.2 için bir indirme söz konusu değil diğer sürümler için var. ve bu EFS Pro dan aldığım img. kullanamıcakmıyım yani ortam cihazı (mtp) olarak bağlı ve hata ayıklama modu aktif ama eft pro ya tıkladıkdan sonra sağ altta welcome to efs pro çıkıyor ve ardından "Devices is NOT connected! Please connect the USB cable and try again" yazısı çıkıyor. bu arada işletim sistemim xp daha sabah img alırken açıldı ama şimdi görmüyor tekrar deneyin yazıyor.. olmadı yarın eski bir telefonumun imei ni buna yükletecem telefoncuda .. :/

      Sil
    6. Linklerde bir sorun yok turbobit de olduğu için dikkat edin yeniden kontrol edin http://turbobit.net/download/free/ua7hojw5ny13?site_version=normal

      Sil
    7. Şebeke hatası olabiliyor sorun giderilmesi için paylaşım yaptık IMEI den dolayı düşünmeyiniz modem linki verildi telefon hafızasına atın recovery telefonu açın modem linki üzerine gelip home tuşuyla flaşma yapım çıkan seçeneğe evet diyorsunuz telefonu yeniden başlatin sorun ortadan gidecektir.

      Sil
    8. hocam biraz araştırdıktan sonra ben rootladıktan sonra açılan menü normal yani tuş takımına tıkladıktan sonra instaal böülümü çıkmıyor;
      reboot system now
      apply undate from ADB
      apply update from external storage
      wıpe data/factory reset
      wipe cache partition
      apply update from cache .. direk bu menü açılıyor

      sanırım yeniden odin ile cwm.tar uzantısını kurmak lazım. bunu kurmadan install bölümüne geçemiyorum sizde var mı acaba bu .tar uzantısı ?

      Sil
    9. http://androidiletisim.blogspot.com.tr/2015/07/samsung-note-2-root-yapmacwm-yukleme.html buraya bakabilirisin sitede mevcut root naısl kısmında note 2 root/cwm yükleme anlatılmıştır

      Sil
    10. dostum uzun uğraşlar sonucu sorunlarım çözüldü. sitene sahip çıktığın ve anında cevap verdiğin için sağol. sayende telefonu en güncel haline getirmeyi başardım. ( ayrıca gönderdiğin linkteki tar. uzantısı ben rar olarak görüp çıkartıyormuşum halbuki o olduğu gibi rarmış ve dosyadan çıkarmamak gerekiyor ve linkde gönderdiğiniz modem.zip dosyadan çıkarmadan tıklandığında otomatikman yükleniyor. cevap arayan arkadaşlar buradan her türlü sorunu çözebilirler. tekrardan çok teşekkür ederim ilginiz için..

      Sil
    11. rica ederim yardımcı olduysak ne mutlu bize bizim amacımız bu olsa gerek bir şeyler paylaşıyorsak yardımcı olmak boynumuzun borcu,geri dönüşüm yaparak bizi gururlandırdınız...tüm arkadaşlardan bunu bekliyoruz :)

      Sil
    12. mehmet bey telefonu akıcı bir şekilde kullanmaya devam ediyorum sıkontım yok. lakin telefonun veri bağlantısı 2g hızında yukarıda hiç 3g görmedim önceden çok hızlı olan internetim şu an çok yavaş. acaba bu modem flaşlama ile alakalı olabilirmi bunun 3g ile olanı var mı. bu arada 3g aktif yani msj ile aktif hale getirilmiş durumda

      Sil
    13. refik bey samsung telefonlarının nerdeyse tamamında bu sorunlar yaşanıyor özelikle güncelleme yapıldığı zaman bu sorunlar çıkıyor.2 adet modem vermiştim dogru olanı yüklenizmi birde modemle alakalı değil güncelleme ile alakalı samsung firmasında sorun var bunu çözebilmek için fabrika ayarlarını sıfırlayın yada ayarlar mobil aglar,şebeke modu gsm/wcdma(otamatik) seçili olsun

      Sil
  9. kardeşim bu söylediğin driver APK olarak iniyor PC ye nasıl kuracam bilmiyorum çözemedim ve odın programını nasıl yönetici olarak çalıştıracam şuan bu bilğilere çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Driver çıkan adresten note 2 modeline göre indirip PC ye kur download moduna alınca telefonu USB kablosunu PC ye bağla driver kurulu olmadığı için PC görmüyor için programını kurduğunu zaman masa üstündeki (bilgisayarın) için logosuna mouse ile sağ tıkla yöneti olarak çalıştır seçeneği çıkar

      Sil
  10. kardeş telefonu o 3 lü kualisyonu yapınca pc görmüo ve işlem yapamıorum yani dowland filan olmuo napacam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Download moduna PC ye başladığında biraz bekle PC nin sağ alt köşesinde sürücüler yüklendi yazısı çıkar zaten odin programını çalıştırdığında com: yazan yerde rakam çıkar

      Sil
  11. Arkadaşlar driver exe olduğu için indirdiğini dosyayı çalıştır diyerek normal program kurar gibi PC ye kurun download moduna aldığınız telefonu usb kablosu ile PC ye bağlandığınızda biraz bekleyin sürücüler telefonu tanısın PC nin sağ alt köşesindeki yazıda sürücüler tanımlandı gibi bir yazı çıkar dikkat edin sürücüler tanımlanmadıgında USB kablosunu tekrar çıkarın ve o şekilde deneyin USB kablosu orijinal olmasına dikkat edin yine olmuyorsa başka USB kablosu deneyin

    YanıtlaSil
  12. acil yardım .....
    romu yukledikten sonra yanlızca acil aramalar diyo ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
  13. kardeş öncelikle mk4 4 kernel ise bunu https://yadi.sk/d/8AU5F-tqhwJFo ml3 kernel ise bunu yükle https://yadi.sk/d/q4ltoD3ZhwJNa mj5 ise bunu https://yadi.sk/d/_E0iYu4ShwJUE mk9 ise bunu https://yadi.sk/d/9JRFcVOGhwJbP yükleyin telelfonun hafızasına atın tellefonu cwm modunda açın kernelin üzerine gelin flaşlayın güç tuşu evet diyoruz sonra rebot sytem now yapın sorun çözülecektir.sorumluluk size aittir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım bende fail veriyo ne yapmam lazım

      Sil
  14. mehmet arıkan kardeşim bende fail veriyo ne yapmam gerekir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ROM,u rardan cıkardınmı USB driverlarin kurulu olduğundan emin ol PC de kies varsa kaldır birde USB duvarların kurulu olacak ve PC ye başladığında PC nin sağ alt köşesinde sürücüler yüklendi bildirimi çıktıktan sonra işleme başla

      Sil
    2. https://yadi.sk/d/zwXDPOXHhwdt8 osin programını actigin zaman pıt dosyasını pit yazan yere seçimleri buda bir çözüm

      Sil
    3. Slm ben not 2 kullanıcısıyim bende not2 var cihazı kapatıp açtığımda karşıya ses net şekilde gidip geliyor.bi süre sonra ne karşıdan ses geliyor nede karşıya ses gidiyor. Yardımcı olabilirsEniz sevinirim

      Sil
    4. Slm ben not 2 kullanıcısıyim bende not2 var cihazı kapatıp açtığımda karşıya ses net şekilde gidip geliyor.bi süre sonra ne karşıdan ses geliyor nede karşıya ses gidiyor yardımcı olabilirseniz sevinirim

      Sil
  15. Abi İndiriyorum Benim Telefon Bug Oldu İşe Yararsa Size Çooook Ama Çok Ama Çok Teşekkür Ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yükleme işlemini harfiyen yaprsn sorun çözülecektir çünkü telefon yeniden yapılanıyor

      Sil
  16. abi ağ hatası veriyor karnel flash nasıl yapcam

    YanıtlaSil
  17. abi ag hatası veriyor karnel flash nasıl yapcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://androidiletisim.blogspot.com.tr/2015/07/samsung-note-2-sebeke-hatasagda-kaytl.html kardeşim burda anlatmıştık sorunun çözülecektir

      Sil
  18. Ben bunu yukledıkten sonra telefon kılıtlenmeye donmaya basladı + ağ kayıtlı deıl hatası verıyor nasıl yapıcam yardım edın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaşımın sonunda yazıyı okursanız size yardımcı olacaktır.Olası ağ hatasında şebeke hatasında link verdik o paylaşıma bakabilirsiniz

      Sil
  19. Hocam note2mi download moduna aldım odini açıp telefonu pcye bağlayınca odin telefonu algılayamıyor ama pc algılayabiliyor bütün driverler yüklü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. usb kablosunu değiştir ayriyeten pc nin sağ alt köşesinde usb ile telefonu bağladığında sürücüler yüklendi gibi yazı çıkıyormu..? bir olası ihtimal yanlış yaptın demiyorum download diye yazıyormu telefonda warning deyken bilgisayara bağlama odin programında com:8 rakam çıkar telefonu görünce dediğim gibi pc sağ alt köşesine bak usb ile bağlandığın zaman

      Sil
  20. 2 Usb kablosuylada denedim fakat 2 sindede pc usbyi görmedi o aynı şekil programda görmedi acaba sorun nerededir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. download moda aldığından eminmisin yada usb hata ayıklama modunu açtınmı ayarlar,telefon hakkında derleme numarasına geliştiriciseçeneği çıkan kadar tuşla geri tuşu ile geliştirici seçeneği çıkacaktır burdan usb hata ayıklama kutucuğunu işaretle

      Sil
  21. Note 2 ye root attim ve usb sorunlu benim pc ye baglayamiyorum bunu nasıl orjinal haline donderebilirim yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menüden supersu uygulamasını aç root kaldırıldı diyorsun orijinal haline dönecektir

      Sil
    2. Menüden supersu uygulamasını aç root kaldırıldı diyorsun orijinal haline dönecektir

      Sil
    3. Odin olmadan sd kart üzerinden nasil rom yukleyebilirim

      Sil
    4. odin olmadan orjinal rom yükleyemezsin orjinal rom olduğu için flaşma yapamıyorsun sd kart üzernden yanlız odin apk var telefona kurup rom seçiyorsun yükleme yapıyor ama tam detaylı kullanımı bilmiyorum telefonun desteklermi uygulamaya bak yanlız ücretli istersen paylaşırım

      Sil
  22. mehmet bey samsung note 2 orjinal rom ilk paylastıgınız link midir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet samsung note 2 rom buradan indir yandex disk sayfası açılacaktır

      Sil
  23. ben dediğiniz gibi yaptım fakat halen samsung yazısından başka birşey olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rom yükledikten sonra samsung yazısının kalması normal bazen bu şekilde hata veriyor ve sorunun nasıl yapılacağını anlattık yazının tamamını dikkatlii okuyun lütfen

      Sil
    2. TELEFONA cwm yükle ve http://androidiletisim.blogspot.com.tr/2015/02/rom-yukledikten-sonra-aclmayan-telefona.html buaraya bak sorun çözülecektir

      Sil
    3. dediğin gibi yaptım ağ sorunu çıkardı dediğin dosyaları ekledim açtım şu an da da açılmıyor siyah ekran durmuş senin gönderdiğin adreside tıklayıp yaptım fakat yine siyah ekran var

      Sil
  24. yaptım fakat olmuyor önce şebeke hatası verdi dediğiniz gibi yaptım sonra da samsung yazısı çıkmamaya başladı artık telefon siyah ekranı değişmiyor ne yaptımsa olmuyor nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkacak sorunları söyledik çözüm yollarını anlattık yapan var yorumları okursan öncelikle tekrardan orjinal romu yükle telefon açılıpta samsung yazısında takılı kalıyorsa telefonu cwm yüklüyorsun root,yap cwm yükle sade şebeke hatası alırsanda recovery moda gireceksin dosyaları telefonun hafızasına at cwm yükleyerek daha rahat yapabilirsiniz kusura bakma net başında olmadığım için geç yazdım

      Sil
    2. kardeş sırasıyla tekrardan anlatıyorum rom yükledin şebeke hatası veya samsung yazısında takılı kalırsa telefonu root,la daha sonra cwm yükle şebeke hatası varsa verdiğim iki dosyayı telefon hafızasına at recovery modda yani cwm mod telefonu aç install diyoruz çıkan ilk seçenek chose from sd karta gir güç orada dosyaları görecen üzerine gelip güç tuşuna basarak flaşlama yapıyorsun şebeke sorunu yok samsung yazısı takılı kalıyorsa yine cwm de aç telefonu sırasıyla wipe data factor reset wipe cahce partition son olarak adventec den wipe dalvik cache yap telefonu reboot system now la yeniden başlat

      Sil
  25. şuan netteyim sırasıyla yaptığın işlemleri anlat yardımcı olurum

    YanıtlaSil
  26. merhaba benim telefonunum da agda kayıtlı değil hatası veriyor. yine bu sayfada linki de olan basamakları izleyerek modem ve kernel yüklemeyi denedim ancak yükleme kısmında sorun çıktı başarısız diyor ve devam edemiyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim lütfen acaba önce rom yükleyip sonra mu devam etmeliyim. bir de dosyayı rardan çıkarmayı nasıl yapca. lutfen yardımcı olur musunuuuz :(

    YanıtlaSil
  27. Kardeş sitede winrar var eğer bilgisayarında yoksa indir varsa indirdiğini dosyayı üzerinde mouse ile sag tıkla çıkartma seçeneği var sen bilirsin romu yüklemekte yine sıkıntı olacaktır root yaptinmi telefona root yap ve cwm yükle modem ve kerneli rar,dan çıkartmiyacaksin doğru modemi yükle yanlış olmasin

    YanıtlaSil
  28. MÜRSEL AYAZ KARDEŞİM YORUM BÖLÜMÜ FAZLA OLDUĞU İÇİN KONU İÇİNDE SORU OLUYOR KARIŞIKLIK OLUYOR SORUN BİLDİRKEN AYRI BİR PAYLAŞIM YAPARSAN SEVİNİRİM
    KONUYU DETAYLI ANLATTIM YAPAMADIĞIN YER OLURSA YARDIMCI OLURUM

    YanıtlaSil
  29. Püf nokta usb driver lar kurulu ve geliştirici seçeneği aktif olmalı diğerleri basit zorluğu yok

    YanıtlaSil
  30. Kardeş odin görüyor download modunda hic bir şekilde başlatamadım lanet yüklemeyi nand hatası veriyor onu yapıyorum başka bir hata veriyor bootloader ölmüş zaten android simgesi ters duruyor hiç bir vipe vs yapamıyorum odin dısında başka bi program yokmu yada odindeki hatalarımın sebebi ne

    YanıtlaSil
  31. Kardeş odin görüyor download modunda hic bir şekilde başlatamadım lanet yüklemeyi nand hatası veriyor onu yapıyorum başka bir hata veriyor bootloader ölmüş zaten android simgesi ters duruyor hiç bir vipe vs yapamıyorum odin dısında başka bi program yokmu yada odindeki hatalarımın sebebi ne

    YanıtlaSil
  32. erkan bıyık10 Ocak 2016 00:49

    merhaba cihazım note 2 muhtemelen yurtdışı cihaz. şebeke gidiyor ve kapatıp açınca geliyor.
    GT-N7100_ModemNC2 ve GT-N7100_ModemND3 yüklemeyi denedim. Odin ve recovery modunda denedim. her ikisinde de hata veriyor.ne yapmam gerek. uardımcı olur musunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüklerkenmi hata veriyor modemler modemi zip ten çıkartmayın recovery den flaslama yapacaksınız yada tekrar dan orjinal romu tekrar kurun daha sonra telefonu root yapıp modemleri flaslama yapın

      Sil
  33. tlf na orjinal 4.4.2 room yükledim. ardından root yaptım. sonra sd karttan sırasıyla 2 farklı modem sürücü yükledim.yine sonuç aynı..bir süre sonra şebeke yok oluyor..nette bir yerde okudum clon ime sorunu olan tlf larda bu olay oluyormuş. bilginiz var mı ? bu durumda ne yapmam gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Custom romlar imeil sorunlarini ortadan kaldiran 4.3 //4.4.2 varsa bakarım aslinda kernel de vardı 4.4.2 yandex silmiş dosyamızı ayni durumda olan arkadaslar çözmüştü 4.3 dönüncede ayni sıkıntı oluyormu birde bulabilirsem kerneli denersin modem ve kernel flaslama yaprsin umarım sorunun çözülür ve kullanırsın

      Sil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. BootLoader Yüklerken hata veriyor odin yüklenmiyor ne yapmam gerekir boot menü menagerdaki android simgesi üzerinde ünlem var e stroge failed vs gibi hatalar veriyor wipe cache temizlemesi yapılmıyor ne yapmam lazım yardımcı olun telefon note 2 kendi resmi 4 dosyalı romu olmasına ragmen bootloader yüklenmiyor. nand write yazısında kalıyor yardımcı olun kafayı yicem

    YanıtlaSil
  36. erkan bıyık11 Ocak 2016 16:47

    üstadım senden linklerle ilgili cevap bekliyorum. çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  37. note2 için emj5 rom link lazım

    YanıtlaSil
  38. Tsk ederim sayende formst atmayi ogrendim. Cok aciklayici anlatmissin bir acemi olarak ben yaptim hocam iyi demekki

    YanıtlaSil
  39. rom indiremiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  40. TUR-N7100XXUFNL1-20150511151830.zip indirmiyor acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rom indirmede sıkıntı yok telefondan indirmek isterseniz tarayıcı masaüstü açın pc den indirmek isterseniz download yazan yere tıklayın indirme yapacaktır. sıkıntı yok

      Sil
    2. ROM indirmede sıkıntı yok reklamalrı geç dedikten sonra mega link gözükecektir. download butonuna basın indirme başlayacaktır.

      Sil
  41. https://www.youtube.com/watch?v=O8PbCr8sBzs izlermisiniz bi yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  42. fahtettin kardeş telefona orjinal rom yüklemeyi dene çözüm olmazsa hoparlör de sıkınjtı vardır değiştirmen gerekecek

    YanıtlaSil
  43. Çok teşekkürler. Kardeşim telefonuna virüs yüklemiş. Format atmak, antivirüs falan çare olmadı. Ancak bu yolla temizlendi. Ben de yeni bir şey öğrenmiş oldum bu sayede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ettim geri dönüşünden dolayı görevimiz

      Sil
  44. Mehmet kardeşim, note 2 telefonuma odin ile rom atmaya çalışıyorum fakat başlattıktan bir kaç sn sonra yükleme başarısız oluyor. Telefoncular anakart arızası diyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapılan işlemler sırasında arkadaşlar eksik yapıyor geliştirici seçeneği açık olmaya biliyor usb driver kurulu olmayabilir.ve en önemli husus download modundaki telefonu pc ye bağladığınızda sürücüler telefonu algılaması lazım pc nin sağ alt köşesinde sürücüler yüklendi gibi bildirim alman lazım

      Sil
  45. Ne türlü işlem yaptın bilmediğim için bir şey söyleyemiyorum rom yükleme işlemi sırasında usb kablosu çıkmışta olabilir yukarıdaki anlatılanı harfiyen yaptıysanız sıkıntı oluyorsa http://bc.vc/d1GNtq odin programını açtığınızda bl yazan yer var bu dosyayı rar dan çıkar ve bl yazan bootloader yani oraya göster daha sonra rom dosyasını ap/pda yazan yere göstertip bir de bu şekilde dene ama yaptığın işlemlerin doğruluğunu kontrol et

    YanıtlaSil
  46. Şef bende galaxy note 2 var font değişimi sırasında font dosyaları silindi ve abuk sabuk hatalar alıyorum. stock rom yükleyince düzelirmi sence?

    YanıtlaSil
  47. Şef bende galaxy note 2 var font değişimi esnasında font klasörleri silindi ve abuk sabuk hatalar alıyorum. Stock rom yüklesem orjinal fontlar yüklenirmi sence? Telefon rootlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistemle ilgili dosyalar silindiğinde orjinal rom yükleyerek düzelte bilirsiniz.

      Sil
  48. acayıp işime yaradı çok çok tşk

    YanıtlaSil
  49. NOTE 2 ME NOTE 4 ROOM ATMIŞLAR. BEN ORJ HALİNE ALMAK İSTİYORUM YARDIM LÜTFENÇ ORJ NOTE 2 ROOM VARMI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin telefona custom rom yüklemişler eğer türkiye modeli ise verdiğimiz linki indirip anlattığımız şekilde yaptığın taktirde orjinal romu yüklersin yada diğer ülkeler linkine tıklarsan telefpn modeline göre orjinal romları görürsün

      Sil
    2. orjinal rom diye belirtik (stock) geliştiricilerin çıkarmış olduğu bir rom olursa ( custom)
      onuda belirtiyoruz

      Sil
  50. çok teşekkürler, emeğine sağlık. note 2 4.4.2 de türkçe dil seçeneği yoktu. play storedan çeşitli programlar indirdim ama hiçbirinde onlarında türkçe dil yoktu. orjinal rom kurdum tarif ettiğin gibi oldu. bu daha kolay oldu dil programı aramaktan. tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  51. Yanıtlar
    1. ne alaka nerden çıkardınız türkiye orjinal rom dur

      Sil
  52. Hocam Öncelikle s.a benim sıkıntım şu ben telefonu rootladım telefon samsung galaxy note 2 GT-N7100 ve rootladıktan 1 ay sonra telefon kapandı açılmyıor açılma ekranında kalıyor download moda geçiyor recowery moda geçiyor nasıl biz çözüm bulabilrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam aleyküm dostum öncekikle senin sıkıntı büyük olasılikla sistem den dosya silmissin orjinal romu yükle sorun düzelir birde rom veya recpvery yüklediginde bu sıkıntı olur ilk yüklemede teledonu recovery de aç wipe data factor reset,wipe data partition varsa adwented e gir wipe dalvik cache yap telefonu yeniden başlat sorun ortadan kalkar dedigim gibi bu genelde ilk rom yüklemesinde olur senin telefon sonradan olmuş ikinci yöntemi dene olmazsa oejinal romu yükle ama büyük ihtimal sistem dosyasını silmisindir

      Sil
  53. MERHABA DEDİKLERİNİZİN AYNISINI YAPTIM ODİNDEN HATA ALIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok nedeni olabilir dostum geliştirici seçeneğinden usb hata ayıklamayı aktif edin odin programını yönetici olarak çalıştırın usb kablosunda problem olabilir yada orjinal bir usb kablosu deneyin usb driver bigisayarda kurulu olsada kabloyu taktığında sürücüleri tanıması lazım bilgiyarın sağ alt köşesinde sürücüler yüklendi gibi bir bildirim alman lazım hata verirse bundan dolayıda verir fail hatası gibi bir faild hatası gibi bir hata alıyorsan odin programının son sürümünü dene son olarka işletim sisteminden dolayoda bir hata verebilir son sürüm odin programı samsun j1 2016 root yapma bölümünde paylaşıldı site için aramay yapın

      Sil
    2. Dostum ayriyeten yaptığınız yorumları gördüğümüz anda yayınlıyoruz tekrar tekrar yorum gönndermenize gerek yok buradan tüm arkadaşlara duyurulur yorum direk paylaşıma açık değildir yönetici tarafından görüldüğü an yayınlanır

      Sil
  54. Merhaba benim telefonum 4.1.2 ben bunu 4.4. Kitkat yapmak istiyorum bu yöntemle yapabilirmiyim. Ve benim kullanabiliceğim daha ileri sürüm varmı yardımcı olursanız çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten bu yöntemle yapabilirsin bir diğer yolda kies ile yapılıyor bu daha basit bir yöntem ayriyeten tekrardan aynı mesajı yollama oney mesajından sonra yayınlıyoruz

      Sil
    2. Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Gitmedi zannettim kusura bakmayın. Ben yapamadım download modda Çince yazılar çıkıyo videolardaki gibi değil farklı. Cihazın orjinal olmaması gibi bi durumdan olabilirmiş. Ama orjinal eminim. Fail uyarısı alıyorum sürekli odini değiştirdim romu değiştirdim kablo değiştirdim yok fayda etmedi. Yardımcı olurmusunuz.

      Sil
    3. dostum senin telefon orjinal note 2 değilmi niye çince yazılar çıkıyor sanki çakma note 2 gibi

      Sil
    4. Bilmiyorum işte çözemedim onu. Araştırdım telefon orginal IMEI kaydı vesaire. Telefon rootlu ondan kaynaklanırmı

      Sil
    5. Birde benim telefonumun imeili değiştirildi yurtdışı telefon olduğu için. Nolur yardımcı olun

      Sil
    6. Dostum senin telefon replika dediğimiz çakma note 2 büyük ihtimal çince recovery olmaz telefon çinden gelmediyse AIda64 site içi ara indirme yap telefonun özelliğine bak işlemcisi mtk ise çskmadır orijinal note 2 ile kıyasla

      Sil
  55. Yaptım dediklerinizi birde Sensör ayarı gibi bişey varmış. Orjinal telefon ama yurt dışı çakma replika değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum öncelikle telefona ingilizce recovery yükle sitede verildi daha sonra telefon modeline göre rom u indir ve odin programıyla kur faild hatası almamam için odini yönetici olarak çalıştır,usb hata ayıklama kutucuğunu aktif et
      usb driverlar bilgisayarda kurulu olsun

      Sil
  56. şimdi şöyle bir sorunum var. önceden işleme başlamadan fail veriyodu. başka bir romla denedim işlem başladıktan sonra modem.bin fail verdi. böyle oluncada şuan telefon açılmıyor odin mod açılıo sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum yanlış rom yüklüyorsun şimdi telefonun tam modelini söyler misin tam modeli ve o ülkeye ait romu kurman lazım türkiye modeliyle bire bir aynı model ise
      kur kurduğunda imail hatası alma ihitmalin var

      Sil
  57. modelim gt-n7100 buna göre indirdim rom ları fail hatası aldım hep sonra fransada indirdim ondada modem.bin fail verdi. en son telefonum açık olduğu zamanda üstünde imei yoktu zaten ağda kayıtlı değil diodu arama aparken. imei olmadığı için rom yüklemesi olmuyo olabilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) dostum sen bu gidişle usta olup çıkacaksın ağda kayıtlı değil hatası iemi değil paylaşımın sonunda oluşacak sorunlardan biri
      imei hatası olabilir dedik ve çözümünü verdik samsung telefonların bir çoğunda rom yükselikten sonra bu hatayı verebiliyor sen fazla uğraşma yüklediğin agda kayıtlı değil romu yükleyip 4.4.2 ye geçtiysen agda kayıtlı değil sorunu çöz sim kartınla dene şebeke geliyorsa güle güle kullan

      Sil
  58. fcc ıd: A3LGTN100 var bide bunla alakalı bi durum varmı

    YanıtlaSil
  59. ustalık filan değil ben şu telefonu açabileyim yeter. odin de yükleme yarıda kaldı modem.bin fail ben bu telefonu nasıl düzeltcem nolur yardımcı ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samsung firmware yaz Google ye samboline
      Sitesinde indirdiğiniz romun içinde modem dosyası olacak 4 adet dosya olur
      Genelde olur bunları da ap/pda yazan yere romu diğer yere de modem dosyasını göster
      Sonra star de çôzüm olacaktır.
      Diğer bir yöntem telefon download mod olarak açılıyorsa telefonu root yap
      Recovery yükle note 2 için custom rom indir sd kar tr a at telefonu recovery de aç sırasıyla wipe data factor reset
      Wipe cache partition, Mount and storage kısmından sırasıyla format,cache,data yazan yerleri tıklayıp yes diyorsun tüm hepsine yes diyerek devam etmelisiniz son olarak advenced kısmından wipe dalvik
      Cache yap şimdi chose from sd card kısmından telefona attığını romu bul
      Üzerine gel güç tuşuyla yükleme yap
      Google playe girebilmek içinde gapss dosyasında olur onuda aynı şekilde flaslama yapıp rebot sytem now diyerek telefonu başlat sorun duzelecektir.
      Telefona farklı bir rom yüklemiş olacaksın
      Telefon açıldıysa orijinal rom yüklemeyi deneyebilirsiniz site içi
      Custom rom verilmiştir note 2 için

      Sil
  60. ilginiz için teşekkürler. benm telefon rootlu zaten. ama download moda giriyo ama recovery ye girmio. birde bahsettiğin siteden indirmeyi yapamadım. başka yerden custom rom indiricem ama çok çeşit var bunlar fark edermi hangisi olduğu

    YanıtlaSil
  61. dostum tam neler yaptığını bilmediğim için
    son olarak rom yüklemeye çalıştıysan root filan kalmaz
    haberin olsun eğer sonrasında tekrar root yaptıysan bilmem

    YanıtlaSil
  62. ilginiz için çok teşekkür ederim dediğiniz herşeyi yaptım ama olmadı bugün telefoncuya gönderdim. çok hırs yapmıştım ben yapıcam diye ama olmadı bakalım onlar neler yapıcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum önemi yok bir çok arkadaş yaptı demekki bir yerde yapılırken hata yapılıyor çok kez bende yaptım neredeyse Samsung telefon ların bir çoğunda yaşadığımız hataları ve çözümlerini yazdık kısmet de tamirciye para vermekte varmiş

      Sil
  63. Initialzation..
    Get PIT for mapping..
    Firmware update start..
    sboot.bin
    NAND Write Start!!

    Complete(Write) operation failed.


    hatası aldım. Romdan mı kaynaklı

    YanıtlaSil
  64. hocam selamün alykm

    farklı bir siteden TR rom indirdim onu denedim şimdiki hata alttaki gibi.

    Added!!
    Enter CS for MD5..
    Check MD5.. Do not unplug the cable..
    Please wait..
    N7100XXUFND4_N7100OJVFND3_N7100XXUFND3_HOME.tar.md5 is valid.
    Checking MD5 finished Sucessfully..
    Leave CS..
    Odin v.3 engine (ID:3)..
    File analysis..
    SetupConnection..
    Can't open the serial(COM) port.
    Added!!
    All threads completed. (succeed 0 / failed 1)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum USB kablosunu değiştir bilgisayarda
      Kies varsa kaldir ayriyeten usb hata
      Ayıklama aktifmi

      Sil
  65. kabloyu değiştirdim.
    bilgisayarda kies yok
    telefon açılmadığı için usb hata ayıklama ayarını telfondn yapamıyorum

    YanıtlaSil
  66. Yanıtlar
    1. dostum daha önce usb açıksa sıkıntı olmaz rom yükleme yapılmamış
      anladığım kadar
      telefon normal şekilde açılıyor mu farklı bir rom nedeyin

      Sil
  67. hocam bu cin uygulamasini silsek sorun olurmu root yapinca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum site içi verdik
      Kinguser supersu değiştirme
      Diye kingrot yerine
      Supersu Root uygulaması gelecek daha sonra
      Sil supersu ram Root yetkisi kazandırmaktadır.

      Sil
  68. Hocam merhabalar. Odin programında şöyle bi hata alıyorum ne yapmam gerekir yardımcı olur musunuz ? '' All threads completed. (succeed 0 / failed 1)''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum bir çok nedenianakarta deneni var bilgisar da kies varsa tamamen kaldırın
      Odin son sürüm deneyin
      Usb hata ayıklama kutucuğu aktif olmali
      Usb driver ları pc de kurulu olmali
      Ve usb kablosunu değiştirin son olarak
      Başka isletim sisteminde deneyin
      Ve telefon download Mod da olduğundan emin olun bazi arkadaşlar warning de yapmaya çalışıyor

      Sil
  69. Selamlar Mehmet bey,acıkcası romu ındırmıstım note 2 telefonumda on kamera problemı vardı,yanı on kamerya gecıs esnasında kamera basarısız hatası alıyorum,sırf bu yuzden rom yuklemek ıstıyordum fakat yorumları okuyunca vazgectım sıze sadece bır sorum olacak,bu sorun yazılımsal mı yoksa donanım olarak bır pproblemmı var,tesekkurler

    YanıtlaSil
  70. Dostum donanımsal ise zaten romu yükledikten sonrada sorun devam eder yorumlardaki sorunlar
    samsung firmasıyla alakalı bu rom la alakalı bir şey değil güncelleme
    sonrası ağda kayıtlı değil hatası yaratmaktadır tabi bu her kullanıcı ve her samsung note 2 için geçerli değil kiminde olmuyor olanlar için de sorunun çözümünü paylaştık
    farklı marketler kamera güncellemesi yapmış isen bu sorun olabilir
    uygulamalardan kamera kısmına gelip güncellemeleri kaldır diyerek sorunu çözebilirsiniz ama durduk yere kamera sıkıntısı yaratıyorsa
    tamire gitmenizde fayda var öncelikle telefona format atın derim

    YanıtlaSil
  71. Hocam dediğin herşeyi yaptım bütün sorunlarımı hatasız tamamladım.İlk önce orijinal rom yükledim note 2 telefonum modifiyeli diyordu.ondan sonra şebeke hatası aldım ve rootladım cwm yi yükledim hatasız oldu ve şebekemde düzeldi.Tek sorunum root programıydı o paylaştığınz program çok eskiydi bende kingroot ile işimi tamamladım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederiz dostum site içi son sürüm kingroot indirme linki verildi

      Sil
  72. mehmet kardeşim çok tşk ederi çok uğraştım ama senin sitenden buldum ve programı uyguladım işe yaradı tekrar tekrar tşk ederim. snden bir ricam olcak bnm telefonum note 2 bu telefonu 4.4.4 e yapabilirmiyim bana yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum 4.4 De yaparsin 5.1.1 De yalnız öncelikle telefona root yapmalısın daha sonra terör recovery ve sosyal. Olarak geliştiricilerinin çıkarmış olduğu rom kar var diğer adıyla custom rom ben sana en stabil rom bulmaya çalışırım yanlız ilerleyen saat De olur yada yarın ama bu gün bakmaya calisacagim

      Sil
    2. Ayriyeten unkown olarak yorum yazmazsaniz sevinirim sebebi sizin gibi bu şekilde yorum yapan oluyor karisiyor aynı konuş üzeri olunca tam bir karmaşa

      Sil
  73. Mehmet kardeşim kolay gelsin. Öncelikle google hesabımı telefona tanıtamadığımdan adım unknown olarak görünmek zorunda kaldı. Daha önce bir arkadaşım note2 Telefonumu rootlamıştı sorunsuz kullanıyordum. Ancak daha sonraları aldığım android sistem hatası nedeniyle telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm ve şimdi google hesabımı kurarken sistem güvenliği nedeniyle daha sonra deneyiniz gibi ifadeler çıkıyor ve örneğin play store'a giremiyorum. Telefona orjinal rom mu yükleme gerekli acaba. Bunu yukarıda anlattığın şekilde odin ile mi yapmalıyım

    YanıtlaSil
  74. Merhaba mehmet kardeş. Note2 telefonuma daha önce root atılmıştı ve sorun yoktu. Ancak daha sonraları aldığım android sistem hatası nedeniyle telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm ve şimdi google hesabımı telefona tanıtamadığımdan en basitinden play store'a giremiyorum veya çoğu uygulamayı açamıyorum. Bundan nasıl kurulabilir acaba. Çok muzdaribim yardım edebilirsen çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum telefon açılıyorsa sorun yok ayarlar kısmından hesap ekle olacak her hangi bir Gmail hesabı olystur hesap ekle Google diyorsun Gmail hesabı ekle Google playde girersin

      Sil
  75. Öncelikle Selamın aleyküm orjinal vipe yaparak rom u Rot yapmadan attım rom u başarılı bir şekilde yanlız gün de bir defa ekran açılmıyor ısınıyor ne yapmam gerekiyor yardımlarınız i bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum kusura bakmayın sizi çıkartamadım önceki yorumlara baktım isim göremedim sorun neydi acaba tam olarak
      ben anlayamadım

      Sil
    2. Sitenizden yol alarak orjinal 4.4.2 rom unu telefona uyguladım gecende yanlız room atmadan önce root yapmamış tim telefon gün de bir yada 2 defa ekran kapalı iken açılmıyor ısınıyor bataryası çıkarmadan açamıyorum şimdiden yardımlarınız için tskler

      Sil
    3. dostum şu şekilde anlatım 4.4.2 samsung note 2 orijinal
      rom olduğu için root yapmanıza gerek yok orijinal rom
      yükleme konusunda root yapın diye yazmayız bu ters olur zaten rom yüklediğinizde root silinir orijinal rom yükleme esnasında orijinal (stok rom) bir üst sürümü yüklemek yada bir önceki sürümü yüklemek için
      kullanılır farklı bir rom yüklemek isterseniz yani geliştiricilerin çıkarmış olduğu bir rom ise (custom rom)
      bunda root gerekli ve bu romda recovery üzerinden yüklemesi yapılır sorunuza gelince rom dan kaynaklı bir iş değil rom değil ilk kez böyle bir hata aldığını söyleyen biri oldu 2014 ve son güncelleme verdiğimiz link bundan sonrada güncelleme gelmedi romu eğer bizim siten indirme yaptıysanız romda sorun yok başka siteden indirme yaptıysanız eski bir rom olabilir
      bana göre teknik servislik bir olay batarya yerinde temassızlık olabilir,ekran kararmış şekilde güç veya home tuşu ile ekra gelmiyorsa batarya temas etmiyor olabilir batarya ya baktınız mı şişme yapmış olabilir buda temas kısmına engeller
      yukarıdaki konudaki anlatımın aynısını yaptıysanız sorunsuz bir şekilde rom yükleme olmuştur.son olarak bazı uygulamalar istem dışı hareket ederek telefonu kasar ve bu hata verebilir öncelikle dediklerimi bir kontrol edin hiç problem yoksa telefona bir format atın aynı sorun olursa bir telefoncuya gösterin derim ne olsa telefon miyadı nı dolduruyor

      Sil
    4. Sorunu söyle anlatayım abi ekran açılma dıgı zaman bildirim gösterge ışığı yanıp sönüyor daha önce virüsten dolayı telefon cuya rom atılmısti rus rom u diye sizin siteden rom yükledim dediğim hatalar verince exradan bir siteden fransız bir önceki rom unu kurdum güncelleme yaptım aynı hatayi verdi olmadı benim düşüncem yazılımsal diye düşünüyorum

      Sil
    5. Dostum senin telefon Türkiye için üretilen degilmi niye Rus veya Fransız romu yukluyorsun

      Sil
    6. Evet Türkiye Genpa Garantili idi virüs girmiş idi rus romunu telefoncu atmıştı sizin rom olmayınca başka siteden fransız romu buldum oda olmadı tekrar sizin rom u kurdum sıkıntıyı da buldum donma sebebi kullandığım mx playyer güncellemesin den kaynaklanıyor sabit kullandığım uygulamaları teker teker yükleyin ce anladım

      Sil
    7. Teşekkürler ilginiz icin

      Sil
    8. Rica ederiz görevimiz konuyu açan arkadaşlar daha detaylı anlatirlarsa daha kolay yardımcı olmaya çalışıyoruz buradan tüm arkadaşlara tavsiyem robot ve ya rom yüklemeden önce oluşabilecek hatayı araştırıp ve bu olası hataların sorunlarını bulup gerekli dosyaları indirip hali hazırda bekletirseniz sizin daha kolay olur direk anlatilani yapmayın sorabilirler oluşabilecek hataları bizde yardımcı olmaya çalışırız
      Ben şahsen ilk kendi telefonumda robot ve custom rom orijinal rom yüklerken önce iyice arastirdim önceden oluşabilecek hataları öğrendim
      Ve ve beklediğim hatalar olduda ve kolayca cozdum neyse iyi günler dilerim sitemizi takip etmeyi unutmayın bize yeter

      Sil
  76. Değerli site takipçileri www.androidiletisim.Com sitesinden desteğimi çekiyorum
    Kurucularından olduğum sitenin
    Her türlü şikayete maruz kaldığı ve
    Olumlu görülüp Google tarafından
    Önümüzün kesildiği yotube ve Facebook
    Sayfanızın kapatılması ve Facebook sayfasındaki paylaşım yasağı ve paylaşımların kaldırılması
    paylaşımlarımızın orijinal içerik hatta özellikle telefonlarla ilgili yazilarımız da Türkiye de ilk paylaşım yaptığımız bilinmekte root ve rom yükleme konularında siz takipçilerinin dikkatini çekip Türkiye de ilk sizin sitede gördüm diyenlerin oranı çok yüksek hatta bizim içerigimizi kopyala yapıştır yaparak sitelerine koyanlara hiç bir önlem alınmazken Google nin bu tutumunu anlamak çok zor
    Ve bu durumda diğer site yönetici arkadaşların bu durumu seyredip önlem
    Almayaşından dolayı androidiletisim den ayrılıyorum
    Bir kaç ay içerisinde bir blog yada bir site ile tekrardan devam ederim inşallah
    Androidiletisim.net isimli bir site açarak tekrardan sizlerle buluşmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  77. faruk senkus kardeşim bir çok ülkenin romunu verdik hangi ülkede yaşıyorsanız onu yükleyin derim tükiye romu verilmiş olup tamamen türkçe dir

    YanıtlaSil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .